Mugen Seiki handelaren gezocht..

Met een beetje speurwerk kan je die zelf samenstellen, heb ik ook heel effe aan gedacht aangezien er zoveel (goekope) gebruikte MBX6,s te koop waren/zijn.

Ja idd zelf samenstellen gaat idd wel, maar niet als pakketje zoals tekno hem maakt.
Of zoals er voor de truggy bestaat eh...

Goedenavond,

ABC-rc-Shop levert alle nog te verkrijgen onderdelen binnen een week mits op voorraad of bij de leverancier op voorraad.

De mbx6 nitro is niet zomaar om te bouwen naar de ECO versie met de normale stukken. Tenzij je precies de gaten kunt boren in het chassis :p

De Tekno V4 is een betere oplossing in mijn ogen en rijdt super goed :-)

Dwalen we niet een beetje af?
Er reageren nogal wat winkeliers met een webshop terwijl TS een winkel zoekt waar hij binnen kan lopen en producten kan bekijken....

Er reageren nogal wat winkeliers met een webshop terwijl TS een winkel zoekt waar hij binnen kan lopen en producten kan bekijken....

Denk dat je evengoed weet dat een fysieke zaak weinig/geen spullen heeft staan buiten wat verbruiksmateriaal en RTR auto's.
Bijna geen enkele zaak heeft mugens fysiek in de winkel staan, de markt is daar gewoon te klein voor om daar stock van te hebben, laat staan een gebouwde mugen Mugen MBX7 en MBX6T-R zijn niet voorgebouwd te krijgen).

Beter is om naar een club af te zakken, veel meer kans dat je je voorkeurswagen eens kan vastpakken. Als je het vraagt zit ik daar niet mee in dat je de wagen bekijkt. Antwoorden op vragen wil meestal ook wel lukken ;).

Back