Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T brushless topic

Tja, zou niet mijn eerste stop-en-go zijn op Pur. Daar hebben we al ervaring mee :).

Vond dat ik laatste keer vrij goed rondkwam met de buggy, maar dat is3 maand geleden :).

@Spawn, zal je achterkant idd zien. Telkens ik je op een ronde zet :rainbow1: (serieuze trashtalk :p).

@Stewie:
Actions speak louder then words.:rolleyes:
Ga in iedergeval goed trainen de komende weken, voordeel van een thuisbaan. :cool:

Heyla, als ik kan kom ik vandaag al eens met de 1/10de rijden.
Anders zal het iets zijn voor in de loop van volgende week/weekend.

Maar we gaan idd eens een dagje Pur moeten aandoen en daar al een paar rondjes rijden en vooral eens testen of mijn mbx6R niet vastgeroest is... ;).

Pap geven en pampers verversen gaan mij nochtans goed af :).
Over een jaar of 6 a 7 kunde 'Van Vlammen en Rocket version 2.0' verwachten :p.

Oehla Mario, dat begint goed te gaan :D Het is zoals Stewie zegt, binnenkort is er een pitpapa bij :D haha

@Spawn ik zou eens moeten zoeken wat ik op Pur reed met de buggy / truggy ...

Gisteren na een tijdje nog eens een leuke wedstrijd gereden, echter 1/10 maar het was ontzettend spannend :D

Dat is wel snel, zeker dat het niet voor enkele aanpassingen was?
Baan is dit jaar nog aangepast (zover ik me herinner), maar even goed een nette tijd dan.

EDIT: zie dat het 22 April was, dan was het denk ik toch de aangepaste baan. (dan is het zeer netjes, menig buggy heeft daar moeite mee. )

De meeste truggy's zitten nu rond de 30-31 geloof ik, buggy's rond de 27-28 meen ik gezien te hebben. :cool:

Maar goed zou best kunnen aan de andere kant, want kom pas net kijken en voor me gevoel laat ik secondes nog liggen. :p

56507870-4595-132b.jpg

Zo kwam ik gisteren thuis dus misschien kan ik maar beter pitpappie worden ja :rolleyes::rolleyes:

Je kan zien wat er voor tijden er gereden zijn de laatste tijd staat op de MVW site.
Volgens mij is de baan wel wat korter/sneller geworden aan de tijdente zien.
Dat is wel snel, zeker dat het niet voor enkele aanpassingen was?
Baan is dit jaar nog aangepast (zover ik me herinner), maar even goed een nette tijd dan.

EDIT: zie dat het 22 April was, dan was het denk ik toch de aangepaste baan. (dan is het zeer netjes, menig buggy heeft daar moeite mee. )

De meeste truggy's zitten nu rond de 30-31 geloof ik, buggy's rond de 27-28 meen ik gezien te hebben. :cool:

Maar goed zou best kunnen aan de andere kant, want kom pas net kijken en voor me gevoel laat ik secondes nog liggen. :p

Je kan zien wat er voor tijden er gereden zijn de laatste tijd staat op de MVW site.
Volgens mij is de baan wel wat korter/sneller geworden aan de tijdente zien.

Na de grote verbouwing vorig jaar, is hij denk ik iets langzamer maar mensen kennen de baan nu beter en daardoor worden de tijden beter.

Maar goed maakt ook niet uit, blijven nette tijden van Henk. :)
Ach ja snelle tijden is niet alles he, constant en zonder fouten is vaak sneller in een race. :cool:

Inderdaad dat is ook zo Spawn

Stewie kan inderdaad heel snelle rondjes afleggen, maar dan doet hij soms zoiets waarvan je zegt :O DAMN wat doe je nu! :D Zijn snelste rondjes liggen een seconde sneller in Pur als die van mij :) Als hij dat eruit zou krijgen, dan zou hij inderdaad nog sneller worden dan hij al is lol :D

Ik heb er alvast zin in, de OS speed ligt gereed voor op de buggy te monteren. Moet dit eens doen zodra ik tijd heb en dan de buggy een checkup geven...

De layout van MVW is trouwens sinds de laatste truggycup niet veranderd, dus de tijden die Stewie en Kurtje hebben gereden tijdens de truggycup zijn representatieve tijden. Daarbij was de truggycup op MVW op een opdrogende baan. Met de buggy ben je volgens mij wel sneller op MVW gezien het bochtige karakter van de baan.

Hier kan je de tijden en uitslagen nog een keer nalezen: