Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T brushless topic

Hmmm mis mijn 1/8 toch wel, ookal kon ik er maar heel af en toe mee rijden...

Als jullie gasten een nieuwe zouden kopen, zou de voorkeur uitgaan naar de MBX6T met tekno set of de MBX6 ECO ? :)

Hmmm mis mijn 1/8 toch wel, ookal kon ik er maar heel af en toe mee rijden...

Als jullie gasten een nieuwe zouden kopen, zou de voorkeur uitgaan naar de MBX6T met tekno set of de MBX6 ECO ? :)

Mocht je er maar af en toe mee rijden (bashen), dan zou ik voor de MBX6T gaan maar wil je af en toe op het circuit rijden, dan zou ik voor de Eco gaan!

Eco kan je op meer plaatsen mee rijden, dus ook Stokrooie, Merchtem en Charleroi.
Mbx6t heeft een hogere coolheidsfactor, maar door formaat op minder plaatsen leuk mee te racen :(.
Gezien de huidige beperktbaarheid van circuits ga je best voor de eco.
Kurt en bashen geloof ik niet in ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb ze beide gehad... oja MBX6T en MBX6 met RCM conversie. Ik vind de MBX6 leuker rijden, meer uitdaging en aangezien er meer buggies rijden is het leuker daar samen mee te rijden.

IK denk dat beide wagens top zijn, enzo ieder zijn eigen kwaliteiten, en rijeigenschappen. Was vorige weekend wezen rijden in helmond en dat was een gemixt veld van truggy`s en buggy`s. Even voor kurtje van zijn ex eco, heb ik voorzien van een upgrade wrap :D

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dacht ook ff nieuwe eco te kopen, valt dat tegen :p.
Nergens op voorraad...

Moest ik nu niet weten dat ze zo lekker rijden had ik mss nog iets anders gekocht :)

Heb ondertussen een nieuwe eco besteld.
Ga hem vrijdag normaal halen :)

Mijn verjaardag is 19 maart he. Hou da maar in uw achterhoofd :p
En als ge wilt racen, weekendsjes proberen racen eh. Doen wij ook. Gans weekend weg voor de buggycup, dan is het zeker en vast de moeite om 2-3u te rijden naar de baan. En 's avonds is het altijd vree plezant als je blijft kamperen of op hotel gaat.

Laatst bewerkt:
Haha 19 maart? check dan trakteerde zeker? :D

Ja idd ik heb er ook niets op tegen om wat te rijden om aan een circuit te geraken.
Echter ik ben het gewoon van normaal wekelijks te rijden, daarmee dat ik zeker ook 1/10 blijf rijden.

De ECO is dus inderdaad voor een electro wedstrijdje of eens naar een 1/8 circuit te gaan. Pur zaterdag komt wssn te vroeg :( heb nog geen lipo's :D

Gies, dank u voor de link, is maar een anderhalf uurtje rijden :).
Kurt, mercie om ene te reserveren.

Regelaar en motor zijn ook besteld, al de rest (voor 300 euro spare parts heb ik nog, inclusief megavette airbrushbody :$).

Heb dit weekend dus terug een vette eco :D.

Ssi, als ge schoner waart had ik u geadopteerd. Maar met zoiets kan ik bij mijn familie toch niet aankomen :wink:

Back