Mugen Seiki MBX-6 & MBX-6T brushless topic

Ik volg teveel topics, krijg meldingen per email...had helemaal niet door dat ik hier in de electro sectie zat te antwoorden, hahaha.

Truggy best zo strak mogelijk shimmen :)

Pinion gear is kleiner als de buggy en alles zit net wat losser als bij de buggy.
Ik heb zowel voor als achter 2-0 zitten, 2 aan de kant van de pinion gear.

Voor dat geld zou ik gewoon voor Savox gaan...dan weet je zeker dat het goed is.
Ik zeg niet dat Hobbyking slecht is, maar garantie e.d. is vrij lastig.

Ik zou voor de 20 kg gaan, dat is sterk zat voor stuur.
De 12 kg is iets sneller en kan ook op stuur maar persoonlijk rijd ik altijd met 20kg.

heb je een part nummer voor dat ding??

Blijft vreemd vandaga mijn eerste loon ontvangen en een bestelling van 390 euro doen is gewoon een optie:) ik heb gewoon de liquid cash om dat te dekken:S

Okay is er zo iets als een roadrage achtige truggy band? ik kan hem iig niet vinden op liquid maar misschien ben ik gewoon heel erg dom?

Ik rijd inmiddels al enige weken met de Truggy versie en heb sinds afgelopen week de 21kg / 0.09s servo van Savox (SC-1267SG) en vergeleken met de goodkope variant die ik eerder had (€20,- ofzo) is dit een groot verschil.

Wel wat ongelukkige/ stomme problemen gehad maar heb inmiddels redelijk wat reserve onderdelen.

Kwa rondetijden op de MVW baan gaat het ook vooruit, erg stevige en solide auto.

Maar ja na ongelukkige landingen en montage fouten wil het wel eens mis gaan.
Voorheen reed ik meer met mijn Robotronic Mantis, maar 1 tik tegen iets aan en alles lag in puin.

Top auto maar je betaald er wel voor.

ik heb nooit last gehad van invoer via liquid...

Ja ik vroeg me af of ze er in meer "truggy sized" dingen waren voor de volle sleek look...

Nu nog maar een echte vraag, Mugen's eigen e-conversion of de TEKNO versie? Ik weet dat er mensen hier zweren bij de tekno v4, maar tegelijk hoor ik ook zoveel goede dingen over Mugen zelf dat je zou denken dat die alles ook vrij goed voor elkaar hebben... Prijs is heel vergelijkbaar dus daar hoef ik het niet voor te doen...

Also ben ik een idioot als ik dit ding op 4s met een 2000 kv rx8 tekin combo wil runnen? of zouden jullie iets anders aanraden?

EDIT: Volgens mij ben ik helemaal niet duidelijk, maar ik bedoelde een set straatbanden in de zelfde design (bead wise enzo) als normale truggy banden. maar natuurlijk zijn "gewone monstertruck banden" ook prima;)

Laatst bewerkt:
Back