aangezien er mensen waren die een bouw verslag wilde zien, ga ik er 1 proberen te maken (mijn 1e bouw verslag nooit)
Chassis: Mugen Seiki MBX-6T
Motor: LRP ZR.30 spec2
servos: BMS-616DMG+HS Digital Buggy Servo (MG) 10.2kg / .12sec / 46.5g
zender:Sanwa M11 2.4gHz




Toen hij binnen kwam meteen maar foto's geschoten, had al zin om te bouwen (maar moest naar school)

begin bij het begin, dus de diff's in elkaar zetten

Fail om 11 uur s'avonds, een lager vergeten en me diff moet weer helemaal open

alle diff's gevold zoals het in het boekje staat en klaar om in de diff huizen te gaan.
einde 1e dag...

drive shafs naar midden diff in elkaar geflanst.

de voor en achter diff's zitten in hun huisje.

alles netjes van het rekje gehaald en mooi vlak gekregen.

draag armen zitten er op zonder problemen.

de voorkant is af, nu aan de achterkant beginnen.

een foto van mij, omdat me broertje ook foto's wilde maken.

achterste stabi gemonteerd

vanaf de andere kant (random pic)

hoe het er voor staat aan het eind van de 2e dag

opgelet, je moet alles echt meten, je kan het er niet opleggen!
dat had ik gedaan (na een paar tamiya's en een b4 was ik dat een beetje gewend geraakt)

achterkant is af!

detail foto

achterkant het geheel en einde dag 3

we mogen beginnen aan het midden diff en de remmen.
wat zien die break pads van Mugen er prachtig uit, dat belooft wat.

het midden diff + voor en achter kant gemonteerd

het ziet er super uit (al zeg ik het zelf)

Fail, te ver door geduwd

de motor die er op komt: LRP ZR.30 spec2 (pullstart)

en toen....
Pizza!!!!

shocks bouwen, de shocks hebben een automatische bleed valve ofzo. Ik vind het super

random pic

voorkant

zijkant

achterkant

back vieuw

door de trekstarter paste de motor niet op de daarvoor bestemde motor steunen....

probleem opgelost.

motor gemonteerd op het chassis.

nu ook met de JP-2 uitlaat van Jammi'n Products

front vieuw

achter kant met spoiler

nog 1 van de achterkant

zoals hij er een tijdje bij stond...
foto shoot van me banden:

ze zijn binnen!!!

2 foto's van dat ze in de doos zaten vond ik wel weer genoeg

??????

pijnlijk!!! mijn tool is de dik? ik krijg ze nooit er op...


waar een wil is, is een weg: pak gewoon goede een punt tang

nice

de banden zijn voorzien van gaatjes (hoef je dat zelf niet te doen)

en hij staat mooi hoog...

Brandstof is binnen... (gewoon via de post, waarom niet)
zit net echter me pc, belt de postbode aan... (sprint hem naar beneden en probeer niet al te enthousiast te doen)

tadaaa het pakketje met de een na laatste spullen is binnen (vergat een foto te maken, dus heb het een soort van in de doos terug gegooid)

alles zit er in zover ik kon zien, alleen heeft die vulfles geen schroefdraad, maar het rode ding dat er op moet wel....
het was niet veel wat er inzat, maar ik kon het 1 en ander gaan doen.
jammer genoeg moest ik 's middags weg en heb dus niet veel kunnen doen.(teminste niet wat ik allemaal wilde)

imbusjes gekocht, waren iets te lang... moer er op en dremelen maar
(links de lengte zoals ze waren, midden na het dremelen, rechts de originele)

een vage foto van het ophogen (snap niet hoe hij zo geworden is, maar ja....)


waarom mijn moeder nu niet echt blij met mij is....

helemaal uit china...

uit de doos gehaald, anders wordt het nooit wat.


verpakking open

en er op gezet.
nu nog de kap spuiten...

afplakken...




Na 1 keer gereden te hebben.




De uitlaat wordt lekker warm, en smelt de kap omdat die er tegen aan drukt...
gespoten...
nog tips voor mijn verslag, ik hoor het graag
Chassis: Mugen Seiki MBX-6T
Motor: LRP ZR.30 spec2
servos: BMS-616DMG+HS Digital Buggy Servo (MG) 10.2kg / .12sec / 46.5g
zender:Sanwa M11 2.4gHz




Toen hij binnen kwam meteen maar foto's geschoten, had al zin om te bouwen (maar moest naar school)

begin bij het begin, dus de diff's in elkaar zetten

Fail om 11 uur s'avonds, een lager vergeten en me diff moet weer helemaal open

alle diff's gevold zoals het in het boekje staat en klaar om in de diff huizen te gaan.
einde 1e dag...

drive shafs naar midden diff in elkaar geflanst.

de voor en achter diff's zitten in hun huisje.

alles netjes van het rekje gehaald en mooi vlak gekregen.

draag armen zitten er op zonder problemen.

de voorkant is af, nu aan de achterkant beginnen.

een foto van mij, omdat me broertje ook foto's wilde maken.

achterste stabi gemonteerd

vanaf de andere kant (random pic)

hoe het er voor staat aan het eind van de 2e dag

opgelet, je moet alles echt meten, je kan het er niet opleggen!
dat had ik gedaan (na een paar tamiya's en een b4 was ik dat een beetje gewend geraakt)

achterkant is af!

detail foto

achterkant het geheel en einde dag 3

we mogen beginnen aan het midden diff en de remmen.
wat zien die break pads van Mugen er prachtig uit, dat belooft wat.

het midden diff + voor en achter kant gemonteerd

het ziet er super uit (al zeg ik het zelf)

Fail, te ver door geduwd

de motor die er op komt: LRP ZR.30 spec2 (pullstart)

en toen....
Pizza!!!!

shocks bouwen, de shocks hebben een automatische bleed valve ofzo. Ik vind het super


random pic

voorkant

zijkant

achterkant

back vieuw

door de trekstarter paste de motor niet op de daarvoor bestemde motor steunen....

probleem opgelost.

motor gemonteerd op het chassis.

nu ook met de JP-2 uitlaat van Jammi'n Products

front vieuw

achter kant met spoiler

nog 1 van de achterkant

zoals hij er een tijdje bij stond...
foto shoot van me banden:

ze zijn binnen!!!

2 foto's van dat ze in de doos zaten vond ik wel weer genoeg

??????

pijnlijk!!! mijn tool is de dik? ik krijg ze nooit er op...


waar een wil is, is een weg: pak gewoon goede een punt tang


nice

de banden zijn voorzien van gaatjes (hoef je dat zelf niet te doen)

en hij staat mooi hoog...

Brandstof is binnen... (gewoon via de post, waarom niet)
zit net echter me pc, belt de postbode aan... (sprint hem naar beneden en probeer niet al te enthousiast te doen)

tadaaa het pakketje met de een na laatste spullen is binnen (vergat een foto te maken, dus heb het een soort van in de doos terug gegooid)

alles zit er in zover ik kon zien, alleen heeft die vulfles geen schroefdraad, maar het rode ding dat er op moet wel....
het was niet veel wat er inzat, maar ik kon het 1 en ander gaan doen.
jammer genoeg moest ik 's middags weg en heb dus niet veel kunnen doen.(teminste niet wat ik allemaal wilde)

imbusjes gekocht, waren iets te lang... moer er op en dremelen maar


een vage foto van het ophogen (snap niet hoe hij zo geworden is, maar ja....)


waarom mijn moeder nu niet echt blij met mij is....

helemaal uit china...

uit de doos gehaald, anders wordt het nooit wat.


verpakking open


en er op gezet.
nu nog de kap spuiten...

afplakken...




Na 1 keer gereden te hebben.




De uitlaat wordt lekker warm, en smelt de kap omdat die er tegen aan drukt...
gespoten...
nog tips voor mijn verslag, ik hoor het graag

Laatst bewerkt: