Multicopter Café

Even wat testjes gedaan met verschillende prop's.
GF5x3 HQ5x4 GF6x3 HQ6x4,5
Motor is een Cobra 2300kv, 6x4,5 is echt awesome!!! 730 gram alleen 18a :rolleyes:

full

Er sprong spontaan een fet van de ESC af :eek:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
:D :D
voelde me aangesproken
Kan ook niet anders he ;)
Wou ook even Meno in de bloemetjes zetten ,psycho
En zovelen die dit allemaal mee mogelijk maken
Inmiddels quadje al 180' tegen een muur geplakt
Gelukkig alleen props vervangen
Mischien toch maar is proberen de fpv set er op te zetten :0)
En trainen en trainen ....

Even wat testjes gedaan met verschillende prop's.
GF5x3 HQ5x4 GF6x3 HQ6x4,5
Motor is een Cobra 2300kv, 6x4,5 is echt awesome!!! 730 gram alleen 18a :rolleyes:

full

Er sprong spontaan een fet van de ESC af :eek:

full

:rolling: Ook niet het eerste wat je verwacht :rolling:

Ik heb net een Quanum DIY goggle besteld, welk FPV setje kan daar bij en is goed voor op de mini (tzt uiteraard met DennisK 5-blads clover :D ). Ik zit te denken aan Boscam 200mw of 600mw, of is het beter om meteen in een IRC setje te investeren? Zit daar zoveel verschil tussen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds geen Naze32 Acro's bij abusemark, zou er graag 1 hebben om mee te experimenteren, wat dingen aan de code toevoegen enzo. Dat doe ik liever niet met het bordje wat nu in mijn multi zit, als ik iets verkeerd doe en ik sloop het, kan ik er niet meer mee vliegen :P.

@daniel44 Heb helaas zelf geen ervaring met Boscam.

Ach ik doe dat wel als ik een betere cam heb want heb niet zo veel ruimte om naar achtere te brenen

mini h quad

Zo kost het je je cam bij iedere frontale crash ;)

Gains komen op iedere quad anders uit.
Beste is om de manier van afstellen te leren ipv alleen getalletjes inkloppen.

Naza lite

Weet iemand de gains voor een mini en naza m lite

vyryvade.jpg

Dag vriend ,ik heb deze onlangs gekregen van Danny metal
65 65 95 150
125 125

Mijn mini is ietse pietsie groter zelfde motortjes zelfde propjes
En de instelling was perfect bruikbaar
Na vier vluchtjes nog steeds niets verder aangepast
Veel succes

Nog steeds geen Naze32 Acro's bij abusemark, zou er graag 1 hebben om mee te experimenteren, wat dingen aan de code toevoegen enzo. Dat doe ik liever niet met het bordje wat nu in mijn multi zit, als ik iets verkeerd doe en ik sloop het, kan ik er niet meer mee vliegen :P.

Atchoo, de afro mini is nu wel leverbaar, maar gaat ook super rap. Als je ppm kunt aansluiten is die toch in principe nog beter voor een mini?

Was ik vanmorgen toevallig ook naar aan het kijken, maar ik mis daar toch wat dingen. Ik gebruik de buzzer en het voltage, het voltage geef ik door aan de osd. En eigenlijk moet ik kijken dat ik 2 serial verbindingen krijg. Bij de normale kan dat met softserial, maar die uitgangen mis je weer op de afro mini.

Back