Multicopter Café

Ik heb nu de orginele setup van fatshark met de 600tvl camera en de fatshark downlink. En ik twijfelde indd steeds of de kabel goed zat maar die moet goed zitten.

Dat dacht ik ook, daarom had ik een nieuwe besteld maar daarmee deed hij het ook niet. Deze ochtend dacht ik, ik probeer het nog eens en jahoor hij deed het. :-? Nu snap ik er helemaal niks meer van. Heeft iets zich gereset ofzo of ligt het aan de accu's? Want ik heb geen orignele fatshark accu aan de bril zitten. Want ik deed m aan en uit en nu doet hij het weer niet.:confused:

Hallo, het FPV vliegen gaat goed, in level mode, dat wel. Acro ga in binnenkort als de kou het toelaat mee oefenen.
Maar nu horizon, ik maak daar mooie flips en rolls mee, maar crash ook geregeld. Eigenlijk kan ik dit niet meer doen om schades te voorkomen. Als ik de stick op het verkeerde moment loslaat, valt de mini als een baksteen naar de aarde. Maak ik een flip en laat op het juiste moment los, dan gaat het prima.

Wat zijn jullie ervaringen met de horizon mode? Moet ik dit gewoon vergeten en in acro gaan flippen?

Nog niet geprobeerd.

Vliegen op zich gaat op acro niet echt moeilijker.
Je moet alleen wel wat meer opletten.
Op horizon moet je constant tegen de sticks drukken om vooruit te gaan of een bocht te maken. Dat maakt het irritant.

Let trouwens op dat horizon en angle mode niet allebei aan staan. Dat kan rare problemen opleveren zeggen ze.

Hahaha

03427c82d93840f454b224950e0ed41d.jpg

Een drone bij de aldi.
Ondertussen krijg ze overal...

Nog niet geprobeerd.

Vliegen op zich gaat op acro niet echt moeilijker.
Je moet alleen wel wat meer opletten.
Op horizon moet je constant tegen de sticks drukken om vooruit te gaan of een bocht te maken. Dat maakt het irritant.

Let trouwens op dat horizon en angle mode niet allebei aan staan. Dat kan rare problemen opleveren zeggen ze.
Ik vind horizon wel prettig als ik LoS vlieg, maar voor FPV vind ik het irritant.

Wellicht wordt het voor LoS ook irritant als ik de controle wat meer heb..

Vraagje ik wil meer power uit mn cobra's halen ik heb de 2300 kv variant en vlieg al op 6x3 maar ik wil meer power wat moet ik doen om er meer power uit te krijgen?

Beste is naar 20amp upgraden, maar 12 amp kan best veel hebben en meestal kakken die kleine lipos zo ver in dat je 12amp niet overschrijdt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke ik gebruik 1300 mah 25 30 c accus is het dan mogelijk?
Misschien kan die accu de benodigde stroom noet leveren?

Op burst zou die in theorie maximaal maar 9.75 per motor kunnen leveren.

Ik vlieg zelf met 2300kv op 5x4(.5) op een 1300mah 45-90C nanotech accu.

Beste is naar 20amp upgraden, maar 12 amp kan best veel hebben en meestal kakken die kleine lipos zo ver in dat je 12amp niet overschrijdt.

Ik weet niet of je ZTW 12A ESCs met Rotorgeeks 12A ESCs kunt vergelijken, die laatste schijnen wat duurdere componenten te gebruiken als ik het goed begrepen heb.

Pfff mooie stad....en een stoute piloot :-( het wordt een trend vrees ik...

Back