Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Flitetest heeft laatst een waterproof video geupload. Daar leggen ze uit hoe je die dingen waterproof kunt maken met een of andere spray (geen plasti).Hallo vraagje ik wil mijn quad lekker water proof maken ik heb mn cam mn naze 32 en pdb geplastidipt maar is dat ook mogelijk met mijn esc mijn tx en mn frsky ontvanger?
Alvast bedankt
Plasti-dip werkt goed op je flightcontroller, FPV cam en PDB's enzo.. Wel voldoende dik aanbrengen anders krijg je het er niet in één stuk af.Ja klopt maar plastidip heb ik gewoon in huis en ik hou wel van een mat zwarte afwerking zou het problemen geven om mn esc etc de dippen
Verwijderen is erg lastig omdat de componenten zo dicht op elkaar zitten en je loopt risico dat dan dingen loskomen. Heeft me al 1 ESC gekostOke en waarom niet meer ? Worden ze te warm? En is het wel mogelijk om de tx te dippen?
Dan carglass bellen verzekerings werk en je hebt een phantom met gimbal en gopro in bezit [emoji106]Pff t zal je voorruit maar invliegen
Cool
Ik heb een phantom en ga autos filmen
Pff wat erg dit zeg
Cool
Ik heb een phantom en ga autos filmen
Pff wat erg dit zeg