Multicopter Café

Ik heb donderdag eindelijk mijn cheerson cx10 binnen gekregen. Nu in 3 dagen 15-20 vluchten gemaakt. Wat ene geweldig ding! Elke cent waard :D Het is echt een must have. Gister op school door de klas gevolgen iedereen was jaloers en geïnteresseert.

Vandaag kwam de vervangende cx10 binnen.. Vliegt toch anders dan de vorige.. hoekeriger, en je kunt precies zien waar hij begrensd is.

Hallo vraagje ik wil mijn quad lekker water proof maken ik heb mn cam mn naze 32 en pdb geplastidipt maar is dat ook mogelijk met mijn esc mijn tx en mn frsky ontvanger?
Alvast bedankt

Hallo vraagje ik wil mijn quad lekker water proof maken ik heb mn cam mn naze 32 en pdb geplastidipt maar is dat ook mogelijk met mijn esc mijn tx en mn frsky ontvanger?
Alvast bedankt
Flitetest heeft laatst een waterproof video geupload. Daar leggen ze uit hoe je die dingen waterproof kunt maken met een of andere spray (geen plasti).

Ja klopt maar plastidip heb ik gewoon in huis en ik hou wel van een mat zwarte afwerking zou het problemen geven om mn esc etc de dippen

Ja klopt maar plastidip heb ik gewoon in huis en ik hou wel van een mat zwarte afwerking zou het problemen geven om mn esc etc de dippen
Plasti-dip werkt goed op je flightcontroller, FPV cam en PDB's enzo.. Wel voldoende dik aanbrengen anders krijg je het er niet in één stuk af.

Ik heb het ook op m'n KiSS ESCs, maar dat doe ik niet nog een keer. Dan maar heathshrink en de uiteinden opvullen met epoxy zoals in de Flite Test video

Cool

Ik heb een phantom en ga autos filmen

Pff wat erg dit zeg

in eerste instantie wil ik zeggen KARMA:p

maar
wat denkt dat persoon wel niet dat hij aan het doen is
wil hij opzettelijk ongelukken veroorzaken ofzo
GEK

ook weer lekker voor de hobby (het is gewoon niet grappig meer) dat zoveel mensen (in veelen gevallen met gps rtf multirotors) zich gedragen als waaghals en zo de hobby in slecht daglicht zetten

veel mensen uit die het met mij er over hebben
denken dat iedereen zo met zijn multirotor(drone) vliegt
en dat ik een uitzondering ben op die mensen (dit is helemaal niet zo die daredevils zijn juist de uitzonderingen)

(sorry voor mijn kleine rant)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel herkenbaar cccc , maar die lui snappen t zelf ook niet. Hoeveel mensen me wel niet vragen of ik niet FF een rondje rond t huis kan vliegen. En pas als ik uitleg dat dat niet zo een goed idee vind hebben ze een ahah momentje.

Vandaag punt voor profielwerkstuk gekregen over multicopters. Een 8, iedereen bedankt die me geholpen heeft met problemen en vragen, super bedankt!

Back