Multicopter Café

@Big Lama

Oww, dan heb je weekeinde al maiden.. Ik hoor nog niks van Witespy dus dat wordt mijn 380 uit elkaar trekken..

@Menno

Da's sneller dan verwacht. Als ik dat had geweten had ik even gewacht :(

nou ....hoop het ...maar denk het niet :D
druk druk zaterdag werken :-( , en dan nog de naze goed afstellen ,is voor mij geheel nieuw :confused:

maar komt wel goed ;)

Hier al wel geluk ;) vanmiddag de bel... 20,60 invoer erover, In totaal kom ik dan op 7,80 per regelaar ;) Goedkoper dan via HK!

regelaars.jpg

Word tijd dat Menno ze krijgt , koop ik ze daar....

Hey die komen bij Paul Baxter vandaan.. Snap nu waarom die uitverkocht waren. Had er daar eigenlijk drie van nodig..

:-( zonet bericht gehad van abusemark de naze acro word heel misschien volgende week pas gemaakt:-( hij heeft helemaal niks meer.... hmm misschien dan maar cc3d proberen..

weet iemand of de FRSky D4R-II ontvangers ergens in de EU verkrijgbaar zijn? De Belgische dealer is al tijden out of stock.

Dat is de Belg. Ik heb ook al gezocht naar die ontvanger maar ding is nergens te vinden of twee keer zo duur als normaal. Prop daarom nu een grote in de bips van de 230..

Gaat weer lekker hier.. Ik koppelde de lipo even aan om te luisteren welke lager eventueel verrot was.., ik zag rookpluimpje.. En niks deed meer:s nu juist het mooie weer eraan komt :(

Back