Multicopter Café

Als je er een keer op uit trekt wil ik best een keer meekomen. Mocht ik een top plek vinden stuur ik wel even een pb. Opzich sowieso een goeie plek gezien hoe makelijk je er vanuit de a2 kan komen. +1

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoorde al dat hobbyking soms laat reageerd..

Maar bij mn status is UNPAID!! Me geld is al afgeschreven..

Geen mail gekregen van hun en die live chat half uur gewacht ,

Zouden ze wel normaal de bestelling gewoon versturen..?? Ondanks dat ze niet reageren?

Pff :D ik haat wachten !!

De China vakantie heeft nare effecten: geen of heel veel onderbezetting. En een ophoping van orders en achterstand
Ik bestel liever niks rond die tijd, duurt maand langer
Extra vervelend als je al voor die die tijd besteld hebt en nu in die periode in de problemen zit

Ik hoorde al dat hobbyking soms laat reageerd..

Maar bij mn status is UNPAID!! Me geld is al afgeschreven..

Geen mail gekregen van hun en die live chat half uur gewacht ,

Zouden ze wel normaal de bestelling gewoon versturen..?? Ondanks dat ze niet reageren?

Pff :D ik haat wachten !!
2 keer besteld en 2 keer overkomen. Ze ff gemaild en binnen 24 uur antwoord gekregen en opgelost.
Denk dat het komt omdat ze duizenden orders over de wereld binnen krijgen :confused:

Ik heb 11de bestelling gedaan :) maar tot heden nog steeds geen reactie gehad of mail.. omdat ze aangeven , via creditcard betaald word de status binnen 10 minuten aangepast ;) maar nog niet bij mij dus ff afwachten dan maar

Als je eerste x besteld kan het betalen langer duren, heb ik eerste x ook gehad:-) maar welke warehouse heb je besteld dan

Nee klopt gewoon ff afwachten tot woensdag nog niks veranderd live chat doen niet mailen live chat is super

Je kan beter nu bestellen , omdat nieuwe orders gelijk worden behandeld. De orders geplaatst tijdens hun feestdagen/vakantie periode gaan volgens de lilo methode.

Vandaag mijn nieuwe speeltje aangekomen. 64GB en Hero3+ bij elkaar 375 euro. Nette prijs en binnen 3 dagen in huis.

Foto-3KI8RTS7-G.jpg

was dat via de ibood aanbieding van overlaatst of van 1dayfly (weet niet meer exact wie het aanbood maar was een van die Z) ???

Nope, in Engeland de camera en het kaartje in NL. Camera was 275 pond en 12 pond verzenden. Kaartje 64GB was 30 pond en gratis verzenden. Bij elkaar dus 385 euro. Nette prijs :yes:

Back