Multicopter Café

Check, de 3+ voor 330,- Dan nog 12 pond verzendkosten. In NL niet goedkoper kunnen vinden dan 419 euro. Geen probleem om iets meer te betalen maar 90 euro scheelt me toch iets teveel.

Check, de 3+ voor 330,- Dan nog 12 pond verzendkosten. In NL niet goedkoper kunnen vinden dan 419 euro. Geen probleem om iets meer te betalen maar 90 euro scheelt me toch iets teveel.

Maak je geen vrienden met je sponsoren mee lijkt me zo.

Hoeft dat dan ??
Is het dan verplicht om van de sponsoren te kopen als je mod bent ???
Dacht het niet toch.......het is een vrije wereld en als je iets goedkoper kunt vinden dan doe je dat gewoon.
De sponsors zijn handig en hebben soms al wel eens een aanbieding maar de meeste spullen koop je toch op een anders wegens goedkoper hoor.
En als wij als gebruiker vrije keuze hebben zal een mod dat ook wel hebben eh :)
Anders moet jijzelf maar enkel en alleen bij de sponsors kopen en dat zal je heus ook wel niet doen.

Een mod is ook een gewoon mens, naast de functie ;-)
Met alle beslommeringen die er bij horen..

Zonder die discussie te willen voeren, ik koop graag in NL en vind het niet erg om iets meer te moeten betalen maar dit scheelt mij toch echt teveel. Ik heb dus ook eerst bij de sponsoren gezocht, zo ben ik dan wel. Zelfs al een bericht naar de sponsoren gestuurd :yes:

Ben nl nog op zoek naar de Phantom 2 in NL. ;)

Zonder die discussie te willen voeren, ik koop graag in NL en vind het niet erg om iets meer te moeten betalen maar dit scheelt mij toch echt teveel. Ik heb dus ook eerst bij de sponsoren gezocht, zo ben ik dan wel. Zelfs al een bericht naar de sponsoren gestuurd :yes:

Ben nl nog op zoek naar de Phantom 2 in NL. ;)

Krijgen jullie als MBF-mod geen korting bij sponsoren? Of moet je een bepaalde score halen, zoiets van aantal punt per verwijderd bericht of afgesloten draadje? Oh ja, <smiley>.

Zou mooi zijn als je als gebruiker van het forum wat korting kunt krijgen. Voordeel aan twee kanten, voor de adverteerder omdat daar eerder wordt gekocht en voor de gebruiker omdat je wat korting krijgt.

Helaas zijn de mods net als iedereen gebruiker en hebben we ook bij de adverteerders geen extra status. Ideetje voor de adverteerders?

Wat is je productie datum ???

Dit met het oog op het focus probleem... Ik heb hem bij de lokale shop gehaald, omdat ik mocht snuffelen op productie datums, en zo gegarandeerd een goede kreeg.. Dan wel 449 voor betaald, maar goed...

De 8, 9, en de eerde 10 en soms zelfs de hele vroege 11 serie hebben dit probleem.Even zoeken op "3+ focus problem", op rc groups geeft je veel info ;)

Als je pech hebt heb je wel een goede met een 8,9 of 10 serie, maar dat is dan een gerepareerde oude serie....

Eindelijk gevonden. Geen enkel probleem, de versie 1213. Ver voorbij de versie die problemen hadden kunnen hebben. Overigens lijkt het er op dat de camera's die nu worden uitgeleverd geen problemen hebben nu.

0813, 0913, 1013 hadden de problemen. Echter zijn deze naderhand aangepast. De 1113 was al goed maar ik heb dus de 1213. Geen enkel probleem ;)

Back