Multicopter Café

Ja ik wou een mini alleen had eigenlijk al motoren geregeld alleen de verkoper had zich bedacht dus gaat niet door :(
Nu eerst ff golden vorest kopen word gek van mn fpv van 200 meter op open veld met 600mw
verstuurd van af de grond :)

Laatst bewerkt:
Nu sta ik op het punt de Naze 32 acro te kopen.. Abusemark Japan heeft hem nog niet op voorraad. Zaterdag pas weer. Wel met een voordeel van de korte levertijd van 2 dagen volgens de site? Alhoewel de douane dan wel mee moet werken. In Amerika zit er nog een adresje die hem wel op voorraad heeft, alleen dan met een verzendtijd van 6 tot 14 dagen.
Hoop toch echt de boel binnen te kunnen krijgen volgende week zodat ik nog kan bouwen voordat ik weg ga...
Keuzes, keuzes, keuzes..

2 dagen staat op de site. Maar dat is natuurlijk het meest gunstige geval. Las net een berichtje van hier op het forum getypt op 5 maart
Wauw, mn naze32 acro de 28e besteld bij abusemark en nu al binnen!
Dat zou inclusief het weekend dus 5 dagen zijn. Wat ik trouwens nog behoorlijk snel vind voor iets dat van zo ver komt!
Via Amerika zit je vast aan USPS First Class International. En als ik me daar een beetje in verdiep ben je dan snel een week of 2 verder.
Ik heb mijn keus al wel gemaakt :D
En mocht alles er niet op tijd zijn moet ik maar even een manier verzinnen om de F550 met toebehoren een beetje compact mee te nemen in de auto tussen alle bagage.
Het is gewoon een verslaving.. Gisteren voor het eerst een klein stukje FPV gevlogen en wil nu overal (waar toegestaan) als een vogel rond kunnen vliegen! Wouw, wat is dat gaaf zeg:cool:

@Topix... In elk geval een sony FPV Cam aan het pakketje te zien :cool: Lag hier vandaag ook op de deurmat :D

Heb al een tijdje niet besteld bij abusemark, omdat ik bij lokale nl dealer de laatste tijd bestel, maar normaal is het binnen 5 dagen binnen :).

Komt vast weer een leuk nieuw kleurtje aan het bordje nu hij niet meer op voorraad is en binnenkort weer komt. Hopelijk groen of wit, dat gaat mooi passen bij mijn mini... :D

Gelukkig nog op tijd voor de zomer, dan moet de mini wel mee natuurlijk!

Zometeen krijgen we natuurlijk een knalroze of een oranje :rolling:

Roze en oranje zijn al geweest, benieuwd wat ie nu als kleur kiest :mrgreen:

Ik heb tot nu toe de volgende kleuren gehad.
Groen, paars, blauw, roze en oranje.
Rood en wit heb ik zelf niet, maar die zijn er wel geweest. Ik denk dat ze nu een keer zwart moeten komen :D

Dat is waar, roze was volgens mij voor rood :) Zwart is ook wel erg vet! Maar groen of wit lijken me ook prima, haha, ik ben wel benieuwd :D

Dan blijft er niet veel over.. :) Zwart teken ik ook voor. Wel bood Abusemark laatst een witte uitvoering aan zonder barometer met accelerometer waarbij ze vertelden dat dit de nieuwe variant was.. We zullen wel zien :D

Bremergroen of een mengkleur van Berlijns blauw met chromaatgeel. We kunnen er echt uren over praten :p

Back