Multicopter Café

Ziet er uit als een leeg gevlogen accu, naar beneden gaan duurt altijd een aardige tijd, daar moet natuurlijk wel rekening mee gehouden worden.

Nee het was een oude accu dat wist hij niet want die man heeft echt iets van 100 accus dus dan moet je zoeken welke goed iz ...

verstuurd van af de grond :)

Hoelang kan een lipo eigelijk meegaan dan? Me eflight lipo van de blade heeft al dikke 100+ vluchten meegemaakt.. En nog 10 minuten kunnen vliegen:D

Op me gopro stond toen al 130 films.. En die heb ik al tijdje niet meer..

Kunnen de Naze32 experts even mee kijken, ik wil hem aansturen dmv een satteliet ontvanger, heb ik het op deze manier correct aangesloten?

14066957596_75cb57796c_k.jpg

13903438939_ec04bd0870_k.jpg

ja dat moest inderdaad anders krijg je geen verbinding, maar ik wil de boel niet opblazen dus het gaat er meer om, is de kabel kler combinatie:
Oranje - 3Vdc
Zwart - Ground
Grijs - Signal

En klopt het dat ik de 3V van de juiste locatie haal (standaard pad tussen ground en 1 is volgensmij 5V en sloopt een sat reciever)

Het gaat ook werken alleen willen we weten of de aansluiting zo klopt zonder de sat door te fikken. Is namelijk perfecte oplossing voor een Mini.. Dus als iemand even wil meedenken?? :) We willen onze 230 morgen vliegen :)

14111183593_f2ddf3934e_b.jpg

ja dat moest inderdaad anders krijg je geen verbinding, maar ik wil de boel niet opblazen dus het gaat er meer om, is de kabel kler combinatie:
Oranje - 3Vdc
Zwart - Ground
Grijs - Signal

En klopt het dat ik de 3V van de juiste locatie haal (standaard pad tussen ground en 1 is volgensmij 5V en sloopt een sat reciever)
Uit de handleiding "[6] 3.3V 100mA power output from MCU regulator. Use this to power low-power devices such as Spektrum Satellite or 3V Bluetooth module.¨
Ik zou het zo doen en de kleuren even bevestigen mvb multimeter en een ontvanger. Op m'n nanowii heb ik zo wel een orangerx satelliet ontvanger (voorheen een spektrum maar de orange heeft twee en langere antenne's) en de naze32 nog niet in gebruik.

@ Chrisdv bedankt voor het mee denken! Ik heb hem intussen aangesloten en het lamje brand normaal dus dat is goed. Het probleem: ik zie geen feedback in de software van mijn stuur input dus ik weet niet wat er fout gaat maar de software zelf ziet hem nog niet...

ik heb ppm al geactiveerd daarnaast heb ik voor het signaal input 1 en input 2 geprobeerd beiden geven geen gewenst effect.

@ Chrisdv bedankt voor het mee denken! Ik heb hem intussen aangesloten en het lamje brand normaal dus dat is goed. Het probleem: ik zie geen feedback in de software van mijn stuur input dus ik weet niet wat er fout gaat maar de software zelf ziet hem nog niet...

ik heb ppm al geactiveerd daarnaast heb ik voor het signaal input 1 en input 2 geprobeerd beiden geven geen gewenst effect.

Moet het nog even googlen, maar bij OpenPilot is het zo dat een sateliet geen CPPM signaal zend. Volgens mij is dit een UART signaal en moet die op een andere pin (4?)

Bedankt voor het reageren menno, ik heb hem getest op: pin 1 pin 2 en pin 4. Is het afvragen of ik hem dan wel op PPM moet zetten, of juist PPM uitzetten

Back