Multicopter Café

8e8e7y3y.jpg

Oke ff zoeke

Ah, jij hebt de rechte headers.
Foto maakt altijd alles veeeel duidelijker.

De 3x2 pinnen zijn voor je ESC aansluitingen en de 5x2 header is voor de RC input.

gimbal

Hallo ik heb een gimbal van hobbyking die wil ik aansluiten op de Naza mv2 aan deze gimbal zit een zwart witte draad die naar de ontvanger gaat op kanaal 6 of 7 ik zit met het probleem dat ik de gimbal niet aan de gang krijg het rode ledje brand maar meer ook niet wie weet er raad

gr Adrie

nerijde@gmail.com

Wat ik een nadeel vind van die cobra's (dat moeten ze echt veranderen!) is de manier van propadapter monteren, die krijg je er nooit echt netjes recht op. Is nu een colletstyle, met een zijkante inbus erin...

Niet dat het zo erg is dat het niet vliegbaar is, maar vergeleken met de sunny's en de tigers, is het een aardig verschil. Scheelt zeker meer dan 15% in gain op een naza.

Wil je op 4s dan zijn de cobra's de motoren die je wilt...

??? Ik heb ze er gewoon recht op en absurd strak beeld met de mobius. Als ze er scheef op zouden zitten zou ik dat in beeld terug moeten zien.

Heb hier een aantal gehad (3 mini's) en die zaten miniem scheef erop. Ook gewoon strak beeld met de mobius en fpv cam, zelfs met de gopro, dat is allemaal geen probleem.

Ik zeg ook niet dat het niet vliegbaar is, maar kan gewoon (ietsjes )beter, zeker als je kijkt naar Tiger, en Sunny,Waarbij ik dan nog liever de tiger manier van monteren heb dan de Sunny...

Stefan en ik hebben wat mindere ervaringen met Sunny. Zowel de kleintjes als de grote. Misschien hebben we vreselijk veel pech gehad maar bij elke 4 motoren zit er wel een mindere motor tussen (rare lager of speling op de as??). Het viel mij na alle positieve berichten in ieder geval nogal tegen.

Klopt er zijn wat problemen geweest met sunny. Ik had de mijne VOOR deze productie problemen. Gelukkig, maar las dat dat nu over moest zijn.

Voor het zelfde geld had ik ook een setje "probleem motoren" bij Cobra.. Wie zal het zeggen??

Wel ben ik een "geleedpotige ferilisateur" ;)
Soms hoeft iets niet perfect te zijn, en is goed, goed genoeg ;) En laat ik eerlijk zijn het vliegt er prima om...

Je kunt niet vragen om perfectie als je de prijzen ziet van de motoren. Er zal altijd een marge zijn dan. Maar dat het vliegt is helaas voor mij niet voldoende. Ik wil strak beeld. Daar is het mij nogal om te doen. Ik was dus extreem blij verrast met de resultaten die ik haal met de cobra's op de Mini.

Ben nu al 2 dagen elke webshop aan afzoeken naar sunnysky 2300kv of cobra 2300kv motoren maar echt nergens te krijgen :confused: heb ik ergens over het hoofd gezien? Heb menno ook mailtje gedaan met de vraag wanneer hij weer heeft maar helaas nog geen reactie:-(

Mvg patrick

Voorts wil ik heel graag de nieuwe cobra's testen.. Ik had al iets gehoord dat er een flip 260 naar hier komt, om te bouwen, dus met NIEUWE type COBRA motoren, ZONDER die aparte methode van propadapter! Dus nu ws net zoals de Sunny sky. Adapter op de bel vast, als 1 geheel.......

Klasse van die multirotorparts.nl! Men luistert naar de wensen van de klant ;)

Kan niet wachten!

Zal er wel een bouwverslag van maken...Want de flip260 hebben we nog niet gebouwd.

Back