Multicopter meeting (o.a. DJI F450)

Dat gaat vast dikke pret worden zondag.
Maar even een vraagje: waarom staat er bij mijn naam een Smiley die erg zielig kijkt???
Vr Gr E

Aha...............oke.
Maakte me al ietwat zorgen.Ha ha ha ha ha.
Nou kan zeggen dat de weersvooruitzichten voor aankomende zondag meer dan goed zijn.
10% kans op regen en hopenlijk blijft dat zo.
Heb er eerlijk gezegt wel veel zin in.
Zal mijn allereerste Multicopter vliegmeeting worden.
Waren voorheen en doorgaans altijd vliegtuigen en heli's.
Tot zondag dan maar.
Vr Gr Erwin

jammer maar waarom nou precies op moederdag dus helaas anders had ik wel langs willen komen

veel plezier allemaal

Dat zal vast geen probleem zijn denk ik.
Want als het gezellig is en lekker weer, dan zul jij de meesten van ons vast nog wel treffen daar.
Vr Gr E

Dat eventueel te laat komen van jou op zondagmiddag zal heus wel loslopen denk ik.
Want als het goed weer is en de opkomst van Multicopter piloten behoorlijk dan zijn we vast wel tot een uurtje of 3 a 4 bezig.
Ik weet uit ervaring dat de tijd voorbij raast op een vliegmeeting en helemaal als er genoeg lieden zijn met hun machines en de gespreks-stof voorhanden is.
Het zal toch veelal een combinatie zijn van praten en vliegen.

Ook ik zal ruim voor 11 uur al aanwezig zijn.
Vertrek op tijd van huis omdat ik geen navigatie apparatuur heb op de motor en de vlieglocatie op de ouderwetse manier moet zoeken.
Niets mis mee, maar het vergt op die manier nou eenmaal vaak iets meer reistijd.
Heb de spullen inmiddels al klaar staan en ga er niet meer mee vliegen voor zondag.
Moet er niet aan denken dat ik het per ongeluk nog Crash voor die dag.
Tot zondag heren.
Vr Gr E

ja ga me ook zeker vermaken daar, neem me f550 mee en me miniquad, en ga me collega beetje helpen en de rest uiteraard ook;) ik ben er ook ruim op tijd, mochten er mensen zijn die bang zijn dat ze het niet kunnen vinden, stuur me even een pbtje dan stuur ik je mijn 06 nummer, kun je me die dag bellen mocht er wat zijn. ;)

Vertrek op tijd van huis omdat ik geen navigatie apparatuur heb op de motor en de vlieglocatie op de ouderwetse manier moet zoeken.

Vr Gr E

Je kunt de route ook voorverkennen in Google maps, op straatniveau. Gewoon een paar herkenningspunten onthouden en zorgen dat je daar op tijd afslaat. ;)

Dank voor de tips en adviezen jongens.
Dan zou het goed moeten komen.
Maar toch nog even mijn vraag herhalen: hoeveel piloten komen er nou zondag??
Vr Gr E

Ik heb toestemming en ben er ook ;-)

De quadcopter heeft nog niet gevlogen, maar probeer wel een start te maken....

Super!!
Leuk dat je er ook bij bent zondag.
En die Quadcopter van jou gaat vast vliegen zondag.
Desnoods krijgt het apparaat een hulpstartje van mij in de vorm van een handstart weggooi worp.Ha ha ha ha ha.
Heb die Chinezen dat laatst op een You Tube filmpje ook zien doen.
Echt waanzinnig hoe dat ging.
Die gast gooit gewoon zijn Quadcopter als een discus weg in de lucht en start dan pas de motoren en vliegt ermee door.
Nou..........voordat ik zoiets durf.....ha ha ha ha ha.
Vr Gr E

Back