Multicopter meeting (o.a. DJI F450)

hee cor, als jij zorgt dat ie qua bouwen af is, zorg ik ervoor dat ie vliegt die dag ok?;) weet niet welk bordje je hebt, maar neem als je kunt even een laptopje mee met de software voor instellen.

Maar toch nog even mijn vraag herhalen: hoeveel piloten komen er nou zondag??
Vr Gr E

Volgens mij wordt dit zo'n btje het lijstje:

Vinnygogo + gast
Dylansys150
Cor123
Dutchcommando
WDJ
Unrealistic
Viper
Jarod2970 ?
ReneN ?
Graphicnizor ?
Henq ?
StefStuntpiloot ?
CasperB71 ?

Degenen met vraagteken achter de naam waren (geloof ik) onder voorbehoud...

gr. Rob

Dan gaat het zondag gezellig worden.
Zal voor mij de allereerste keer worden dat ik zoveel Multicopters bij elkaar zal zien.
En.........zal zien vliegen.
Heb zelf een 13 Lipo packs ter beschikking en zal daar de nodige uurtjes wel mee vooruit komen.
Lekker vliegen, andermans Multicopters bewonderen en de nodige info opdoen.
Tot zondag.
Vr Gr E

zoals het er nu uitziet kan ik toch komen
kom dan met 2 quads met op bordje

heeft iemand mischien goede beschrijving waar ik moet zijn

De Beaufortlaan, 3768 Soest klopt dit

gr john

jep dat is het adres. zie je zondag;) voor iedereen die hulp met zijn quad of bordje wil die dag: probeer een laptopje mee te nemen met de software, en/of in ieder geval de benodigde kabeltjes/programmer;) kunnen mensen je makkelijker helpen!

Heren,
Ben toch benieuwd wat er allemaal voor Multicopters er komen.
Zelf neem ik een 350FPV-450 en 550 DJI M mee.

RM 450 Frame (lijkt op DJI F450 ;-) )

DJI Naza board

Turnigy 9x

(nog niet gevlogen, dus misschien de maiden hoop ik)

@ cor, zie dat je een naza hebt, dan gaat ie zeker vliegen die dag!;)

ik neem zelf een dji f550 met naza en fpv erop mee samen met mijn miniquadje van 24 cm. ook mijn collega neemt een dji f550 naza mee.

Dat is allemaal mooi spul zeg.
Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet en hoe het vliegt.
Mijn gaui 500X Quad is daarbij vergeleken niet echt spectaculair maar zal vast niet misstaan tussen al die andere mooie Multicopters.
Vanmiddag nog even wat voedsel inslaan om morgen de dag door te komen en dan gaat het goed komen.
Heb er nu al reuze zin in.
Jammer dat het allemaal snel voorbij zal gaan, want weet nu al dat de uurtjes morgen letterlijk en figuurlijk voorbij zullen vliegen.Ha ha ha ha ha.
Vr Gr Erwin

Oja: toch nog een vraagje: Gaan we vliegen in de buurt van de auto's of laten we de auto's staan en gaan we een eind wandelen het veld in??
Ik vraag dit zodat ik dan extra sloten moet meenemen om mijn motorfiets op slot te zetten.
Het liefst heb ik haar dichtbij in de buurt zodat ik er oog op kan houden.
Ben namelijk erg zuinig op mijn spullen en aangezien een motorfiets een stuk kwetsbaarder is dan een auto(in de vorm van diefstal of vernieling) hoop ik dat we kortbij onze vervoersmiddelen zullen staan te vliegen.

Volgens mij kun je prima op dat stukje vliegen waar de auto's staan. Er zullen misschien ook wel mensen even verderop gaan vliegen. Maar ik denk dat er wel continu toezicht (mogelijk) is.

Al was het alleen maar omdat er regelmatig accu's geladen moeten worden. Ik heb zelf maar twee bij de hexa.

Werner

Oja: toch nog een vraagje: Gaan we vliegen in de buurt van de auto's of laten we de auto's staan en gaan we een eind wandelen het veld in??
Ik vraag dit zodat ik dan extra sloten moet meenemen om mijn motorfiets op slot te zetten.
Het liefst heb ik haar dichtbij in de buurt zodat ik er oog op kan houden.
Ben namelijk erg zuinig op mijn spullen en aangezien een motorfiets een stuk kwetsbaarder is dan een auto(in de vorm van diefstal of vernieling) hoop ik dat we kortbij onze vervoersmiddelen zullen staan te vliegen.

...en anders vraag je de jongens met FPV gear toch even om af en toe te checken bij je motor...;)

Ha ha ha ha ha ha.................
Oke, oke........helemaal duidelijk.
Zal allemaal wel loslopen morgen.
Heb er veel zin in en hopenlijk morgen minder wind dan gisteren en vandaag.Wat een shit wind zeg.
Vr Gr E

Arghh, lees nu pas over deze meeting vlak bij mijn huis. Wordt helaas een logistiek probleempje zo op moederdag maar ik ga toch proberen om tussen de moeders door even langs te komen.

Ik kan wel wat advies gebruiken met de PID instellingen van mijn Freeflight bordje. :)

we kunnen vlak bij de auto's vliegen, dus dat is geen probleem. ik zal er morgen helaas pas rond half 2 zijn, hoor net dat ik voor me werk morgen ochtend een spoedklus moet vliegen. wel nemen wij daardoor een generator mee, en droidworx ad-8en naast de f550's en miniquad. mocht er dus iemand even moeten laden kan dat;)

helaas moet mijn collega onverhoopt na het werk ergens anders naar toe, en kan hij dus helaas niet komen. ook de generator zal dus helaas niet aanwezig zijn, word het toch auto accu's... tot morgen!

Ik vind het heel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn deze meeting.
Geen vervoer en zojuist een ESC die geen zin meer heeft.
Dus even afwachten tot de volgende meet!
Jammer want had er zeker wel zin in!

Back