Multicopter meeting

Hallo rotor freaks
Ik ben nieuw en een paar maanden bezig met het verwezenlijken van een multicopter.
Nu deze week is het zover hij gaat maiden.
spec's

Tarot T810
6xT-Motor 4014-9
6xRC-Timer 15x7.5 props
6xESC Yuki 30A SimonK
Naza M V2 controler +GPS enz.
2x6s6000 lipo
Graupner MC16 HoTT
en de nodige soep van klein matriaal.

Dus met dit wil ik mee nemen naar een multicopter meeting.
Maar staat er een gepland met dit MOOIE weer!
En als dat zo is waar vind ik dit op het forum.
Ik kijk uit naar wat uitnodigingen.

gr.Martin

Laatst bewerkt:
Zodra er een meeting is zie je dit in het algemene forum, daar wordt een topic voor aangemaakt (voor elke meet 1 topic). zoek maar eens op MBF multicopter meeting, dan zie je hoe zo'n topic eruit ziet. Dus wil je een meet, ik zeg zoek een goede plek waar je mag vliegen, waar ruimte is, waar weinig of geen mensen zijn en open een topic en organiseer een meet :)

Laatst bewerkt:
Dichtbij Den Haag heb je helaas geen mooie locatie's
Maar als iemand een suggestie heeft :)

Geen mooie plekken dichtbij Den Haag???

Ik rij iedere dag van Gilze naar Den Haag maar langs de A13 zijn best wel mooie plekken te vinden volgens mij. Genoeg ruimte met mooie sloten erbij (mooi voor de films, niet mooi voor de multi's als ze erin terecht komen8O)

Enige nadeel zou daar het vliegverkeer van Rotterdam kunnen zijn.

Geen mooie plekken dichtbij Den Haag???

Ik rij iedere dag van Gilze naar Den Haag maar langs de A13 zijn best wel mooie plekken te vinden volgens mij. Genoeg ruimte met mooie sloten erbij (mooi voor de films, niet mooi voor de multi's als ze erin terecht komen8O)

Enige nadeel zou daar het vliegverkeer van Rotterdam kunnen zijn.

Valt binnen het ctr van Rotterdam. Daar mag je dus niet vliegen. Lijkt mij niet handig voor een meeting.

Ik wacht ook al een tijdje tot er iemand eens iets organiseerd..;)
Wil ook wel eens naar zo'n meet. Maar uh, fpv'en mag ook niet en das ook geen reden om het niet te doen. Daarnaast.. denk dat geen enkele meet echt volgens de regeltjes gaat..

Oostvoornse Meer oostvoornse mag je lekker raggen

Wel oppassen voor het vogelgebied wat daar vlakbij ligt (zowel het begin van het autostrand als de slufter is beschermd gebied). Daar vliegen gaat je zeker problemen opleveren, omdat "de groene brigade" daar altijd rondrijdt.

Veel kitesurfers hebben ook al problemen gehad door in het vogelgebied te komen. Er wordt ook streng gecontroleerd vanwege de kitesurfers...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vlieg daar al 2 jaar met ar drone en nu met dji phantom rijd ook met nitro auto, nog nooit wat gehoord of gezien maar bedankt voor de tip, afgelopen weekend was het weer druk zat met kite surfers.

Ik blijf wel bij de duikschool misschien mag het daar gewoon.

DJI PHANTOM FC40, HUBSAN X4 V2, CARSON RAPTOR 1:8 NITRO

Ooh ik zie al waar jij bedoelt, ik kom aan de Europoort kant tegenover de risk

Er zit onderaan ieder bericht een "Edit" knop zodat je geen 5 berichten achter elkaar hoeft te zetten.

Yes alleen die is weggggg Brand wel een mooie plek om te vliegen

Ja dat weet ik inderdaad...:) had verwacht dat ze 'm wel opnieuw al hadden opgebouwd...zal wel verzekeringskwestie zijn.

Nadeel daar is wel dat je dan, als je wat verder wilt vliegen, boven het oostvoornse meer moet vliegen:)

Back