Multicopter met camera in het nieuws: "Heli boven je helm!"

Heli boven je helm! - Telegraaf.nl

heli_helm_783327d.jpg

Ben wel benieuwd naar wat meer technische informatie, gebruikte apparatuur e.d. Misschien zitten de Hagenaren "Robin en Frank" ook hier op het forum? :)

Het is zo te zien een Mikrokopter.

Edit: Aha, Aerialtake heeft ook een site, is commercieel zo te zien.

Laatst bewerkt:
Ik heb het net iets eerder gezien dan hier geplaatst. Geweldig wat die jongens doen! Van je hobby je werk maken.

Ik heb samen met Remy afgelopen zomer ook FPV gevlogen vanuit zijn rijdende auto, misschien een kilometer of 2, maar dat is zo gemakkelijk nog niet maar wel ontzettend GAAF!!!!!!

MVG. Robert.

moet je eens raden waar de hardware vandaan komt ;)

is wel IFtron Tech wat ze gebruiken en nog wat goedkope chinese rommel zoals sommige mensen dat noemen beter bekend als BEVrc, waarvan ik roep dat het ook prima werkt...

zelf ben ik ook helemaal over op Iftron...

:)

moet je eens raden waar de hardware vandaan komt ;)

is wel IFtron Tech wat ze gebruiken en nog wat goedkope chinese rommel zoals sommige mensen dat noemen beter bekend als BEVrc, waarvan ik roep dat het ook prima werkt...

zelf ben ik ook helemaal over op Iftron...

:)

Je laat ook geen mogelijkheid onbenut om je winkel te pluggen he? Beetje vermoeiend. Ik hoop dat deze jongens wel de support krijgen die ze nodig hebben, want vliegen boven publiek met een quad vind ik toch echt geen goed idee.

Ps. vertel je je klanten ook dat het gebruik van de BEVRC apparatuur illegaal is? Of verkoop je gewoon aan iedereen zonder je iets van wetgeving oid. aan te trekken? Volgens mij heb je nog steeds een winkel in Nederland en heb je je aan de Nederlandse wet- en regelgeving te houden.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Schitterende beelden kan je zo maken uit dit camera standpunt, maar voor de veiligheid zou ik toch meer aan de zijkant van het peleton vliegen, of meer van voren en dan gaan zoomen. Hebben de renners toch iets meer kan bij een crash.

Je laat ook geen mogelijkheid onbenut om je winkel te pluggen he? Beetje vermoeiend. Ik hoop dat deze jongens wel de support krijgen die ze nodig hebben, want vliegen boven publiek met een quad vind ik toch echt geen goed idee.

Ps. vertel je je klanten ook dat het gebruik van de BEVRC apparatuur illegaal is? Of verkoop je gewoon aan iedereen zonder je iets van wetgeving oid. aan te trekken? Volgens mij heb je nog steeds een winkel in Nederland en heb je je aan de Nederlandse wet- en regelgeving te houden.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

uhhhmmm, er staat letterlijk nergens geschreven dat IK dat heb geleverd. ik vraag alleen "raad eens" kan net zo goed ergens anders vandaan komen.. ik zie nergens Estore Rotterdam staan...
dus het blijft nog steeds te raden :) Voor legaliteit raad ik altijd jou producten aan, ook voor P&P. Bij de andere producten word er idd op gewezen de juiste licenties te hebben ..

Vind het ook wel een risico inderdaad. Maar goed, vandaar die helmen waarschijnlijk. ;)

Ennuh, kan de rest misschien via PB...

ja idd , ik vind fpv vliegen of wat dan ook boven publiek geen goed idee. wat denk je als die bv de tour de france filmt, ding komt neer tussen het peleton en de rest gaat op zijn plaat...

maar zo te zien hebben ze de support van defensie zoals op de site staat. dus denk dat ze heel goed weten wat wel en niet kan ....

maar de vids zien er goed uit ;)

Hm, is dat die "wereldwijde elektronicagigant"? :lol:

Iftron Tech is een bedrijf uit de USA. geloof echt niet dat dit een wereldwijde fabrikant is. wel met een dealernetwerk over de wereld..

Laatst bewerkt:
Back