Multicopter topic

Hallo ik heb een vraag aan de beheerders van deze site zou het niet een goed idee zijn om de topic multicopter ook onder te verdelen in lossen topic,s dat er niet alles door elkaar staat
Verder vind ik het een super forum om info vanaf te halen

Mvg Maikel

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bedoelt aparte secties voor bijv fabrikanten, aanschaf multicopter, installatie, tweaken, etc? Is best wel goed idee eigenlijk....

Zo kun je net als bij 'algemeen heli' de bouwverslagen een apart hoekje geven. Lijkt me erg handig.

Dat lijkt me een beetje teveel van het goede. Ik denk dat als in eerste instantie de bouwverslagen een apart sub forum krijgen dat het al een stuk overzichtelijker word.

nu is het nog wel te verhappen.. maar er komen steeds meer multi's bij.

ik denk dat het wel een goed idee is om nu al een onderverdeling te maken, zodat het niet zo een onoverzichtelijke bende word als bijvoorbeeld bij RCgroups.
scheelt ook weer het aantal stickys boven aan de pagina.. hoef je ook niet meer een halve pagina naar beneden te scrollen om de eerste nieuwe post te zien.

onderverdeling hoeft niet veel te zijn.
- flight controllers /hardware
- bouwprojecten
misschien nog een algemeen topic erbij. maar dat zorgt er wel voor dat de mods meer werk hebben om topics die hier geplaatst worden te verplatsen als het blijkt dat deze beter ergens anders past.

nu is het nog wel te verhappen.. maar er komen steeds meer multi's bij.

ik denk dat het wel een goed idee is om nu al een onderverdeling te maken, zodat het niet zo een onoverzichtelijke bende word als bijvoorbeeld bij RCgroups.
scheelt ook weer het aantal stickys boven aan de pagina.. hoef je ook niet meer een halve pagina naar beneden te scrollen om de eerste nieuwe post te zien.

onderverdeling hoeft niet veel te zijn.
- flight controllers /hardware
- bouwprojecten
misschien nog een algemeen topic erbij. maar dat zorgt er wel voor dat de mods meer werk hebben om topics die hier geplaatst worden te verplatsen als het blijkt dat deze beter ergens anders past.

ik meld me hierbij vrijwillig aan om dat een beetje bij te houden ;)

ik denk idd dat ts hier wel een puntje heeft.

rcgroups is om te huilen op het moment. en hier lijkt het ook niet echt de goeie kant op te gaan met de multi gedeelte

ach ja nog even en we vliegen allemaal en zitten we niet meer achter de pc

ik meld me hierbij vrijwillig aan om dat een beetje bij te houden ;)

ik denk idd dat ts hier wel een puntje heeft.

rcgroups is om te huilen op het moment. en hier lijkt het ook niet echt de goeie kant op te gaan met de multi gedeelte

ach ja nog even en we vliegen allemaal en zitten we niet meer achter de pc

laten we het hopen! het weer is om te huilen (en te bouwen) de laatste tijd..:(

misschien ook een idee om een maximale postcount in te voeren op topics die te groot worden? RCGroups is ook weer een goed voorbeeld van hoe het niet moet.. 700 pagina's van 1 topic is ondertussen de normaalste zaak van de wereld daar, en als je dan net een verse controller hebt en je wilt er wat over weten moet je eerst een week zitten lezen.
als er laten we zeggen maximaal 50 pagina's zijn dan is het een stuk overzichtelijker, ook ga je 10X dezelfde vraag tegen. wel moet een hoop info van dezelfde controller weer in een nieuw topic gezet worden als de oude de 50 pagina;s bereikt heeft maar zo blijft ook die info altijd beter up to date.
ow en de database zou het denk ik ook wel fijn vinden!;)

Back