Hallo,
Op dit moment ben ik me aan het oriënteren op een quad of een hexacopter.
Mijn uiteindelijke doel is om er filmpjes vanuit de lucht mee te maken maar ook zonder camera er mee te stunten
De camera die ik er op wil zetten is een Canon Legria hf s21 en weegt 480 gram.
Ik houd van een behoorlijke hoeveelheid overpower zodat het ook nog leuk is zonder camera.
Tevens wil ik hem uitrusten met gps en in de toekomst met een extra fpv setje zodat ik ook daadwerkelijk kan zien wat ik precies film.
Wat is het beste voor mijn doel? Een hexacopter of een quad en wat raden jullie dan aan.
Ik heb bij mikrocopter.de een basis model gezien van ronde de 1200 euro.
Mijn budget zal ongeveer 2000 euro zijn.
Is er misschien iemand die zich aanbied om vragen aan te stellen face 2 face en mij misschien iets kan laten zien?
Groet,
Dennis
Op dit moment ben ik me aan het oriënteren op een quad of een hexacopter.
Mijn uiteindelijke doel is om er filmpjes vanuit de lucht mee te maken maar ook zonder camera er mee te stunten
De camera die ik er op wil zetten is een Canon Legria hf s21 en weegt 480 gram.
Ik houd van een behoorlijke hoeveelheid overpower zodat het ook nog leuk is zonder camera.
Tevens wil ik hem uitrusten met gps en in de toekomst met een extra fpv setje zodat ik ook daadwerkelijk kan zien wat ik precies film.
Wat is het beste voor mijn doel? Een hexacopter of een quad en wat raden jullie dan aan.
Ik heb bij mikrocopter.de een basis model gezien van ronde de 1200 euro.
Mijn budget zal ongeveer 2000 euro zijn.
Is er misschien iemand die zich aanbied om vragen aan te stellen face 2 face en mij misschien iets kan laten zien?
Groet,
Dennis