multiplex cularis

• Topicstarter Topicstarter filipbriers
  • Startdatum Startdatum
F

filipbriers

Guest
Heeft er iemand een multiplex cularis zwever ? Maar met een andere aandrijfset als multiplex . Ik bedoel een andere motor en regelaar zoiets gelijk ze verkopen in china bv himodel of nog andere chops ;);):teacher:

Ik heb een MPX Cularis met een aadrijfsetje van Perba een stuk goedkoper dan die van MPX (alleen is de AS van de motor dunner)

hier bij zweefvliegen staat nog diverse interessante info

Laatst bewerkt door een moderator:
En welk type motor en regelaar hebben jullie er op zitten er zijn er zoveel bij perba het moet er ook in passen en zeker de diameter van de motor ik heb nog een 3P 11.1VOLT op overschot liggen en zou die er willen inzetten

Cularissen! Die ontbreken nog in de database. Dus geachte heren Cularis-bezitters, wilt u een bijdrage leveren? De link staat in mijn handtekening.
Het gaat dus zeker niet om de beste, duurste setup maar om alles wat bruikbaar is. Alvast heel erg bedankt!

Cularissen! Die ontbreken nog in de database. Dus geachte heren Cularis-bezitters, wilt u een bijdrage leveren? De link staat in mijn handtekening.
Het gaat dus zeker niet om de beste, duurste setup maar om alles wat bruikbaar is. Alvast heel erg bedankt!
Moest ik nog weten welke motor er in de cularis steekt....
Sorry, maar ik volg de raad van Roland blindelings dus ben ik na een half uur de specs alweer vergeten.

ik gebruik ook een motor van perba , namelijk de C3548-B Brushless outrunner 900KV en die doet meer dan zijn werk ben er echt tevreden mee rechtomhoog met die kist .

Back