Multiplex Easystar II

Discussie in 'Beginners' gestart door Psygho (Emil), 26 okt 2011.

  1. Bobby73

    Bobby73

    Lid geworden:
    29 jun 2017
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Valkenburg ad Geul
    Haha mooie oplossing!!
     
  2. Gary27

    Gary27

    Lid geworden:
    1 jul 2006
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Amsterdam
    Aandrijving EZ*2

    Ik heb een kit gehaald (oude hobby in Coronatijd, je weet wel).
    Ik moet een motor hebben maar die 2830/1500kV waar in het begin van dit draadje wordt geschreven is niet meer te krijgen. Er zijn volgens mij wel andere daarvan te halen bij HK maar die hebben de as allemaal aan de verkeerde kant zitten en ik heb liever geen gemodificeerde onderdelen.

    Ik heb 2 andere motoren gevonden

    https://www.banggood.com/SURPASS-Ho...0.html?rmmds=search&ID=47985&cur_warehouse=CN de 1300kV versie

    en

    https://www.banggood.com/N2830-1000...-p-1549208.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN



    Mijn vragen zijn:
    - Volgens mij zijn ze beiden geschikt voor die 7x6 standaard prop. Klopt dat?
    - Die 1300 heeft een as van 10mm lang en de 1000 een as van 15mm. Gaat de as van 10mm problemen geven of is die lang genoeg?
    - Misschien dat iemand een andere/betere optie heeft? Op deze moet ik heel lang wachten.

    Ik hoor het graag.
     
  3. Gerben RC

    Gerben RC

    Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Berichten:
    7
    Is er iemand in de omgeving Arnhem die mij zou willen helpen?

    Ik heb 10 jaar geleden een 2e hands Easystar van iemand overgekocht, af en toe eens wat mee gevlogen, en die deed het prima.
    Ik heb een tijdje (en wat crashes) later zelf het model Easystar II gekocht.
    Die persoon kon zelf vliegtuigen bouwen (vandaar dat ik zijn Easystar mocht overnemen) en de balans zat ook helemaal goed.
    Nu met de Corona wil ik de hobby weer oppakken. Ik heb alles nog; alleen een nieuwe accu besteld.
    Mijn vraag: Ik kreeg de nieuwe nooit goed uitgebalanceerd. Al mijn kennis komt van internet, ik heb weinig vliegervaring; ik weet wat het vliegtuig betreft niet waar ik op moet letten, en ik zou graag eens met iemand praten die hier meer ervaring mee heeft.
     
  4. WillydeWoofer

    WillydeWoofer Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 apr 2015
    Berichten:
    7.814
    Locatie:
    Omgeving 's -Hertogenbosch
    Je kunt het beste bij een club gaan, daar zijn mensen die je kunnen helpen.
     
  5. glasbloazer

    glasbloazer

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    396
    Locatie:
    Alem
  6. jorrick

    jorrick

    Lid geworden:
    20 sep 2011
    Berichten:
    349
    Als je een goede motor en ESC hebt gevonden, wil je het dan even laten weten? Ik ga binnenkort misschien ook iets bouwen en ben ook aan het uitzoeken wat het beste werkt in dit toestel
     

Deel Deze Pagina