Je moet je niet tot brandstof laten pushen als je geen zin hebt in smerige handjes trouwens he.

Ikzelf heb ook electro gekozen omdat dat geklooi en smeerkezerij me niet zo trok, en ik heb et idee dat jij etzelfde hebt.
Eeasystar > Spacescooter is een hele goede weg om te leren vliegen. Ze zijn bijde zo taai als maar kan, en ze vliegen nog best leuk.
Ik heb et mezelf op zon soortgelijke manier (en zelfs zonder instructeur) prima kunnen aanleren zonder schade op te lopen. Jij hebt dan nog het geluk dat je een club hebt, dus er kan je bijna niks gebeuren. Kijk wel uit dat je club niet al te "anti electro" is, anders sta je straks ziels alleen met je nieuwe toestelletjes. Maar je vertelde al dat meerdere mensen hem aanraden op die club, dus het zal wel goed zitten.
Je kunt trouwens nog best gekke dingetjes doen met een easystar, zelfs rolroeren erop zetten zodat het pas echt lekker stuurd. Dus zosnel zul je vast niet uitgekeken zijn op dit toestelletje.
Wel raad ik je aan om echt een goede computer zender te kopen alvast, als je zeker weet dat et naar meer smaakt. Dit gaat je in de loop der jaren VEEL ellende besparen.
Veel plezier ermee, en niet te overmoedig worden!