Multiplex Easystar maar dan Twin

@Robert

Grapjas ik kan veel maar, opgooien / zender pakken en dan ook nog fotograveren dat is teveel voor mij, ook ik heb mijn grenzen hihihi

Groet Jaap

zijn er niet meer mensen op het vliegveld?? er wil vast wel iemand een fotootje maken toch?? zo moeten we elkaar als vliegers toch helpen??

@Niels

Martin en ik gaan dinsdagmiddag vliegen en waarschijnlijk zal Martin zijn maiden doen met de twin, nu maar hopen dat ik men digi ni vergeet.

We zullen dan hier de foto`s plaatsen.

Vriendelijke groet Jaap

probleempje

hoi,

ik heb een probleem,

ik heb 2 motoren 2 lipo`s 2 regelaars die op een y kabeltje in de ontvanger zit, dat werkt bij mij niet of de een draait of de ander maar beiden tegelijk niet.

weten jullie hoe of wat

Op deze manier voeden 2 regelaars de ontvanger en dan krijgt je ontvanger het dubbele wat nodig is, dat lijkt me niet goed. Als je bij 1 regelaar de plus niet aansluit op de y-kabel dan zou het moeten werken.

de gouden tip komt van freek

@freek

Bedankt freek voor je tip, ik heb het gelijk geprobeert en ja de zooi werkt nu.

Wat een geweldige kerel ben je ook he.

@Hezik

Bedankt voor je tip via pbtje het werkt nu toppie.

@Theo

Bedankt voor je tip via pbtje het werkt nu toppie

Nu de boel afmaken en dan gaan we maar eens maiden,foto`s komen nog.

Groet Jaap

Laatst bewerkt:
dat heb ik je gister ook al gezegd 1 rode draadje los halen uit het stekkertje ???

Hee jaap, krijgen we nog foto's te zien? En dit topic staat bij "beginners" maar jij bent toch al lang geen beginner meer?? ik hoor 't wel

Hoi Allemaal,

Komt goed de twin is helemaal af, alleen nog even de cg voor elkaar maken, er moet namelijk 400 gram in de neus en daar ben ik niet blij mee.

Ik denk volgende week de maiden te doen, nu ben ik eerst druk om men jet voor elkaar te maken voor as weekend om te vliegen op Rozenburg.

Ook wil ik mijn piper tegelijk gaan maiden met men ez twin en als het even kan ook men Catalina elektro kissie dan ben ik lekker bezig toch.

Vriendelijke Groeten Jaap

Back