multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij wil pdspds die motor ook niet in de EZ*, maar in de MiniMag ;)
Maar dat kon jij niet weten :p

grts,

niels

Dat is natuurlijk wel verwarrend als de vraag in een EasyStar thread wordt gesteld :)

Ok, bij deze is het antwoord duidelijk...

Groeten,
Niels R.

Inderdaad, is voor de MM :D

Sorry, maar ik stelde ze hier omdat het hier net over motors en dergelijke ging ;)

Nogmaals sorry

CX450-10-00 430L Brushless Motor & 30A Brushless ESC - 49.95EUR : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II helikopters en onderdelen
Is de prijs van dit setje wel acceptabel vergeleken met andere motors en regelaars? Of kan ik beter via een andere internetshop bestellen zoals rctechnics of iets dergelijks? Anders ga ik deze kopen, plus een 7.4v 1300mah 20c.

Groetjes pascal

De prijs wordt voornamelijk bepaald door de kwaliteit van de motor. Van een goedkoop chinees fietsbelletje mag je niet veel verwachten. Meestal sneuvelen die aanmerkelijk sneller dan de (iets) duurdere maar degelijkere modellen. De brushless motoren voor heli's worden wat meer eisen aan gesteld en zijn over het algemeen wat duurder. Maar dus wel betrouwbaarder. ;)

Zit nog hard te twijfelen. Maar de prijs is wel te doen voor dit setje? Dit is dus wel een inrunner als ik zo het plaatje bekijk, toch?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat heel wat motertjes in modellen van niet Chinese merknamen wel uit china komen. De herkomst zegt niet alles van een product. Zo komt Lego ook uit China.

Ik denk dat heel wat motertjes in modellen van niet Chinese merknamen wel uit china komen. De herkomst zegt niet alles van een product. Zo komt Lego ook uit China.

Idd. Vond sleurhut zijn uitleg ook al een beetje raar.

Idd. Vond sleurhut zijn uitleg ook al een beetje raar.
Ik heb niet gezegd dat goede motoren niet uit China kunnen komen. Alleen de matig afgewerkte en op papier zo degelijke motoren blijken in de praktijk toch een stuk slechter van kwaliteit dan de betere merken (in de breedste zin van het woord). Alle waar naar zijn geld). :? ;)

En Lego wordt geproduceerd in Denemarken, Tsjechië en Mexico. ;) :lol: *bron

Heb net van mijn EZ romp 2 delen gemaakt...
Uhh nou ja gevlogen.
Maar ja al weer gelijmt.

Heb hem al aardig misbruikt en het is ook zeker niet de mooiste meer...:p

Dat is wel het nadeel van een heftigere setup op een relatief goedkoop model.
Je gaat er snel mee raggen en meer risico nemen omdat bij een crash het zo weer te maken is.

Nou ja het geldt voor mij in elk geval.

Ik wil minder wind wand windkracht 5 tot 7 is niet echt lekker vliegen.:zon:

Ik heb niet gezegd dat goede motoren niet uit China kunnen komen. Alleen de matig afgewerkte en op papier zo degelijke motoren blijken in de praktijk toch een stuk slechter van kwaliteit dan de betere merken (in de breedste zin van het woord). Alle waar naar zijn geld). :? ;)

En Lego wordt geproduceerd in Denemarken, Tsjechië en Mexico. ;) :lol: *bron
Op die pagina staat niet dat er Niets in China gemaakt wordt

In China worden sommige sets geassembleerd en bestickerd.

Ik denk/vermoed dat de betere merken ook kun motoren en electronica uit China halen.

Op die pagina staat niet dat er Niets in China gemaakt wordt

In China worden sommige sets geassembleerd en bestickerd.

Ik denk/vermoed dat de betere merken ook kun motoren en electronica uit China halen.
Duh... :? Bij Mercedes staat ook niet dat er iets in China gemaakt is. :? ;) Desondanks heeft Lego geen fabriek in China. :p

Natuurlijk laten andere merken hun spullen ook in China of andere lage lonenlanden produceren. Maar kwalitatief zit er wel een verschil tussen iets wat met een gedegen kennis en kunde is ontwikkeld en uiteindelijk goedkoop geproduceerd wordt en iets wat een goedkoop flutontwerp is en nog goedkoper is om te maken.

Voordat je gaat opruwen eerst de as ontvetten met thinner/alcohol oid. Doe je dit niet dan schuur je de vettigheid gewoon in de groeven en heb je grote kans dat hij nog niet vast zit.

easy star gecrast

hallo

vandaag mijn hele easy-star kapot gevlogen.
de oorzaak is dat ik de vleugels had gespoten met primer (niet van multiplex) en dus de verf die de vleugels beschadigden.
ik rolde dus naar beneden en ik gaf weer up en toen brak 1 v/d vleugels:(.
hele rotzooi met poor aan mekaar gelijmt en weer vliegen.(was een uurtje later ofzo)
ging de eerste 3 min wel goed en toen een scherpe bocht en pats!! de vleugels weer kapot.
nu was echt de hele zooi kapot.
de electronica is ietsjes beschadigd.
1 servo kapot en het stekkertje van de regelaar wat in de ontvanger moet 1 van die draden van dat stekkertje is los van de regelaar.
gewoon pech hebben.
ik haal wel bij quartel een nieuwe doos een ARF easy star.

soms pech:(:( soms geluk:D:D soms normaal;);)

Oej,

das minder, nja.. een nieuwe EZ* heb je zo weer in elkaar :p
morgen halen, morgen vliegen :p En laat je vleugels dan maar gewoone he x)

grts,

niels

hallo allemaal,

Ik heb vorige week een standaard easy star gekocht. Nu wil ik graag een brushless motor, regelaar, servo's, ontvanger, prop ervoor kopen alleen zie door de bomen het bos niet meer.

Wat heb ik al; Heb dus een 35mhz zender en en normale robbe 8 kanaals ontvanger (past deze?) en heb de bijbehorende kristallen, verder heb ik een een 3s lipo 11, 1 v 2170 mah (evo25).

Kan iemand mij wat verder info geven van wat een goede combinatie is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back