Ik denk het wel. Met aanloop denk ik dat je een meter of 20-30 zelfs loodrecht kan klimmen voor je hem vlak moet leggen. Een graad of 45 vanuit handstart, en dat is behoorlijk stijl.
Waar ik me druk om zou maken, is die (veel te dure) regelaar die bij de RTR set. De servo's zijn prima, eigenlijk alles wel. Maar de regelaar vind ik persoonlijk niet zo prettig. Is te prijzig vanwege z'n vele mogelijkheden die je niet gebruikt, terwijl hij juist praktische en wel bruikbare functies mist.
Maar de regelaar is prima bruikbaar, en bij de RTR set zit er i.i.g. een passende prop/spinner e.d. bij de juiste motor.
Nog steeds (ook al eerder vermeld) vind ik de spinner/prop niet echt kwaliteit uitstralen. Hij past niet mooi op de neus van de EZ-glider. De EZ-glider is een prachtige elegante zwever, een goed passend en (zoals de Duitsers dat zo mooi zeggen) edele spinner zou zeker tot zijn recht komen aan de EZ-glider.
Gewoon doen, en dan zoek je, indien je dat wenst, rustig wat delen bij elkaar die je eventueel zou willen vervangen (zelf denk ik aan een mooie passende Aluminium spinner, en mooie bijpassende cam-carbon klapbladen).
Vriendelijke groeten,
Aldert