Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Motor kan ook langzaam draaien.
Voordeel dat dit toestel met alle wind meegaat.
Een keer een slechte landing prop zit bovenop en blijft heel.![]()
Ten eerste mag de Easystar niet gebruikt worden als motorbrevet model en ten tweede vliegt dit veel te simpel.
Ga je daarna naar een echt model dan kan je weer gaan lessen, schiet dus echt niet op.
Heb nooit van niemand geen seconde les gehad, niet met de easystar en met alles wat daarop volgde.. en dat is veel, heel veel.
Dus je theorie klopt ook niet voor iedereen he![]()
Precies........Ik heb hier nog nooit zoveel onzin gelezen over het wel of niet goed vliegen van "schuim" kissies dat een beginner er al gelijk er geen moer meer van snapt en op die manier snel afhaakt in de hobby
Het gaat niet om het materiaal maar hoe het wordt toegepast , vroeger werd kunststof (plastics) in een auto ook als minderwaardig bestempeld , nu ook niet meer weg te denken .
Kortom er zijn van alle materialen hele goede en slechte vliegtuigen gemaakt , en ook het schuimmateriaal van tegenwoordig is vele malen verbetert dan het "verpakkingsmateriaal" waar de eerste generatie "piep" vliegtuigen van werden gemaakt.
Ik heb vele soorten kisten ook diverse schuim zwevers , en ik ben er enorm tevreden mee en daar gaat het om !
De nieuwe Charter NG bijvoorbeeld is een prima trainer , en ook de MPX Funcub en vele ander hoogdekkers van schuim zijn prima.
H![]()