In die gaten voor de servo's past een servo contrasteker. Dus als je een verlengkabeltje naar he ontvanger gebruikt, kun je de servo erin prikken zonder dat je de bovenkant eraf hoeft te halen. In de praktijk natuurlijk alleen handig als je daadwerkelijk verlengkabels gebruikt en je servo naar de eeuwige jachtvelden zou zijn. :?
Hmm tsja voor sommigen mischien handig, ikzelf soldeer liever de draad zolang die moet zijn,
als het dan kapot gaat knoop ik een geleide draadje aan de stekker en trek ik em er helemaal uit.
Als ik dan een nieuwe servo gesoldeerd heb, trek ik die er weer terug door met dat geleide draadje.
Maar als ik metalgear gebruik, moet et volgens mij wel zohard knallen dat als die kapot is,
de wing volgens mij zoiso al in sneeuw is veranderd.
In plaats van de HXT900's kun je de
TowerPro MG90's nemen. Die zijn hetzelfde als de HXT900's maar dan met metalen tandwielen (die ook uitwisselbaar zijn met de HXT900). En anders de
BlueBird BMS-380MG's. Dat zijn superservootjes alleen zul je wat schuim moeten snijden om ze erin te passen.
Niet verkeerd, bedankt! Die towerpro's zijn als vanouds weer lekker vriendelijk geprijst.
je hebt gelijk, staat niet in de manual, maar euh zijn wij nou zo briljant dat we het wel meteen door hadden of......
Er staat iets over afbeelding 3: dat je de gaatjes voor de kabels moet doorprikken, dus tja wat zou er door moeten?
Bij mijn picojet waren dat slechts incapingen die je zelf nog moest doorprikken,
niet een sloot van een centimeter over de hele breedte zoals ze bij die funjet gedaan hebben.
Ik dacht gewoon dat dit een dubbele functie had, sorry hoor..
@u4eake: Zo daar zit echt een bloedgang in zeg!
En lijkt het maar zo, of maken die dingen nou echt zo idioot veel lawaai?
Als ze daar maar niet over gaan zeuren bij de club, daar mag ook niet met lawaaierige 2takt gevlogen worden.
Ik heb het nu zogoed als rond, alleen nog een paar kleine dingetjes.
Motor: HXT 2845 (380L) 2700kv Brushless Inrunner
ESC: TURNIGY Plush 40amp Speed Controller
Servos: Towerpro MG90S
Ontvanger: Assan 2.4Ghz
Dan blijft over, propeller en accu.
In de reviews van de motor kom ik een boel verschillende propellers tegen, dus welke het beste is weet ik niet.
En het liefste vlieg ik natuurlijk op 2200mAh 3s, maar als hij met een andere accu VEEL leuker is, laat maar horen.