Haha, nou mensen, ik ben gewoon met de moed in mijn schoenen et veld op gekropen, pico werdt bijna uit mijn hand gemept door de rukwinden, dus na n minuutje "zal ik t doen of zal ik t niet doen?" Heb ik em maar gewoon gegooid, hij ging de lucht in.. ALS N KANONSKOGEL! :lol: :lol: :lol: :lol: Zo heb ik mijn picotje nog nooit meegemaakt, wat n aktie.

Het leek bijna wel offie 2x zo snel en sterk was vergeleken met stille dagen. Et vliegen ging hardstikke goed, et was wel n beetje schudden met de wind van voren, maar et vloog echt fantastich. De snelheid die et gekke ding haalde als ik em uit n duik met wind mee liet gaan, ik keek mijn ogen uit, "is dat mijn picojet??". 8)
Vanaf nu ben ik niet zo bang meer van n beetje wind. Als et tuinmeubulair nog niet is weg gewaaid, zul je mij op et veld vinden. :wink:
Maare... Aaalie, wat jouw niet gelukt is, is mij wel gelukt denk ik, maar et was meer n lompe fout van mezelf (jaja, een piloot die toegeeft dattie zelf fout zat!!). Ik wilde eens kijken hoe die op zn kop vloog. Nou niet zo goed dus.

Hij kwam met zon 3m\s. naar beneden tutteren, en ik kreeg em niet meer gedraaid. Gevolg, accu uit zn bakkie, met de kap er nog op. Klein open ruggetje maar das even wat foamlijm erin, dicht duwen, snotlel afvegen en klaar is pico.
Plaatje voor bij et praatje:
Weet iemand trouwens wat de optimale uitslagen zijn van zon picojet? Ik kreeg em duidelijk niet inverted vooruit, hij kwam gewoon naar beneden. Bij mij stonden de linkjes nog in et verste gaatje van de elevon hoorntjes. Nu staan ze in et kortste, duidelijk meer uitslag, maar teveel kan ook?
Ik heb eventjes mijn dualrate ingesteld met hoeveel uitslag ik had, en hoe et kan zijn.
Dualrate (DiVX - 1.8mb)
Wat denken jullie? Teveel op 100% ?