Multiplex RAZZOR (nieuw model voor 2012) ‎

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
M

MeX101

Guest
Een nieuw snel mini model van Multiplex. Komt in 2012 op de markt dit keer met een kleinere spanwijdte dan de meest recente 'Dogfighter' waarbij ook de prop aan de voorkant zit.

Spec's

Model Type: Aerobatic/Racer
Spanwijdte: 62cm
Lengte: 59,5cm
Bouwtijd: 1-2 uur
Gewicht: 290-330 gram (vliegklaar)
Gewicht van de RR (vliegklare) verzie: 300 gram
Martiaal: Elapor
Snelheid RAZZOR RR: 110km/u

Prijzen volgens Electricwingman | RC Electric Planes & Accessories

Multiplex Razzor - RR €140.-
Multiplex Razzor - RR+ €190.-
Multiplex Razzor - KIT €???

MultiplexRazzorRR837.jpg

MultiplexRazzorRR197.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu is het wachten en hopen dat Multiplex dit model aan het begin van het seizoen uit brengt ;)

Een merlin maar dan in race versie laagdekker.
Hopelijk komt er ook een kit versie uit anders houd ik het maar bij de dogfighter.

veel te klein en in verhouding te duur indien hij rond de 1m-1,20 zou zijn is hij pas intressant zijn en inderdaad een Nemesis cloon , nee niet echt een hebbeding van Multplex een leuke opvolger van een soort funjet zou leuker zijn geweest

gr Andre

Vind het persoonlijk best wel een mooie kist om te zien.
Zal vast ook wel lekker vliegen met de juiste set up erin.
Maar ook voor mij valt het formaat wat tegen.
Vlieg zelf met toestellen die minimaal 900mm span zijn.(Corsair en Extra 300 onder andere)
De meeste van de Parkzone familie.
Als ik mijn toestellen afzet tegen deze nieuwe telg van Multiplex dan biedt dat geen meerwaarde voor wat ik al heb.
Ik ga daarom ook beleefd passen voor deze nieuwe MPX kist.
Vr Gr E

De Razzor lijkt inderdaad veel op de Nemesis, wat was Multiplex denkende? Nu heb ik best wat Multiplex modellen gehad de laatste viel in het begin erg tegen en heeft veel tijd en moeite gekost om deze goed te laten vliegen. Hoop dat de Razzor de kwaliteit van de Funjet of de Blizzard heeft want dat zijn echt leuke dingen!

Foto van de Graupner Nemesis
GraupnerNemesis_0.jpg

Back