Multiplex Twin Star II

Hoe gaat et inmiddels met je toestel? Ik ga dr in dortmund ook eentje halen, maar ik wordt helemaal horensdol van hoe je zon ding nou et beste kunt bouwen kwa aandrijving.

Hoe groot is de ruimte voor de accus? Zou ik dr een ELE platinum 3s2p 2200 pack in kunnen douwen (102x33x28mm per 3s1p 2200)? Dan kan ik dr namenlijk 2 fietsbellen op zetten, accus gebruiken die ik al heb, en vanalles opslepen en meezeulen. :P

Heb gisterenavond 1 motor vervangen en dat was al voldoende. Dus hij is gefixed. Die ELE kun jij makkelijk kwijt. Ik heb 2x 11,1 1500mah in de lengte achter elkaar zitten dus ruimte zat.. het is alleen niet zo breed maar wel lang. 2 fietsbellen kan makelijk alleen wel 2 regelaars gebruiken dan.

Ja maar 1500 packs zijn wel smaller dan 2200 packs he. :P Ik heb minstens 28mm nodig om ze dr in de frutten. ;) Zou je eens zo lief willen zijn om de maximale breedte maat (tussen de servos) voor me op te meten?

Als ik er 3s2p 2200 (4400mAh!!) in kan krijgen, kan ik namenlijk heeeerlijk vliegen met 2 fietsbellen op 7x5. ;)

Ben vandaag alleen met mijn zoontje dus kan ik even niet doen maar vanavond wil ik dat uiteraard even voor je opmeten ;) Maar denk dat 28mm wel gaat lukken hoor.. vanavond weet je het zeker.

p.s. Frank Planck heeft ook een TWS2 met fietsbellen.

Yup, en zijn pack is een 2200. Dus ik hoop echt dat ik dr 2 van die dingen in kan persen. :P Maar de kans bestaat natuurlijk dat zijn pack net dat ene millimetertje dunner is als de mijne. En de regel is hier dus "meten is weten". ;) Ik heb al wel gezien dat die accu kuip een enorme diepgang heeft, dus eventueel als de breedte meewerkt, kunnen de accus mooi achter elkaar gelegd worden.

De twinstar 2 wordt de sleper van ons groepje, dus hij moet wel een flinke krachtpatser zijn, en lang kunnen trekken. ;) En met 4400 aanboord op 2 fietsbellen kun je al gauw n kwartiertje flink kachelen. Ook heb ik een extra kabine dop besteld, om uit te hollen om een camera + zender op in te bouwen. :P Kleur wordt waarschijnlijk net mijn spacescooter, felgele wing met 2 "racing stripes", en de romp gewoon wit.

Ik heb al sinds de twinstar 1 zitten kwijlen op zon grote twinmotor. :P Nu is et dan eindelijk zo ver.

Mhh, beschadigde vleugel, sp400 motoren al erin geplakt, en god weet wattie allemaal nog verzweigd. :P Nee ik koop em wel voor 85 euro nieuw, dan kan ik em lekker zelf verpesten. ;)

Maar dan moet ik eerst weten of mijn accus erin passen, anders koop ik em mischein wel helemaal niet. ;)

Hmm was net op zolder met mijn MicroJet bezig en was vergeten op te meten.. excuus na het lezen van je post weer terug naar zolder gegaan.. maargoed.. de ruimte is 3CM Dus 2,8 gaat lukken :)

p.s. Freak jij weet dat ook wel.. hoeveel ruimte moet je tusse je propadapter en je typhoon behuizing hanteren? strak ertegenaan of iets ruimte overlaten? moet de as gaan zagen.. :s yuk heb ik een hekel aan aan dat soort dingen.

p.s. Twinstar is goedkoper dan 85 euro hoor.. zelfs bij Shamrock is hij € 79,95

En 3cm, dat is nog eens goed nieuws zeg! Dat wordt raggen! Bedankt voor het meten. Denk je dat ik 2 van die packs achter of op elkaar kan leggen in die kist? Ik heb nog een meter lood liggen, dus dat CG krijg ik altijd wel goed. ;)

Euh, zorgen dattie net niet tegen de lager aan zit denk ik. :P als je em als pusher pakt wel uitkijken want dan drukt ie de ad n beetje naarbinnen. ;)

En shamrock goedkoper. :S Bleh, denk je dat hoellein met zn prijs zal zakken als ik ze dat vertel?

Ik heb er 2x 96x34x18mm in. Dus 96 tegen 102 is een verschil op 2 packs van 1,2cm dat ga je heel makkelijk redden :)

Goed man, je hebt mijn dag weer goed gemaakt. ;) Ik ga dr nog wel even achteraan dat de twinstar goedkoper is bij shamrock.

Freak ... c 4 yourself ruimte zat :

img3109small3mn.jpg

1 lipoly onder de vleugel en de 2e die goed zichtbaar is komt niet eens in de neus.

Met 1 accu precies onder de CG kun je de 2e inderdaad gebruiken als balans gewicht. :P Ik ben nu Franck aan het ondervragen over de "do's & Don'ts" van een twinstar met fietsbellen. ;) Gaat helemaal goedkomen.

hoe duur zal die ongeveer op de beurs zijn?
ziten daar dan wel 2 sp400 bij?
en hoeveel A regelaar moet er dan in
en zijn de motoren serie of paralel geschakeld

groete raymon

raymon zei:
hoe duur zal die ongeveer op de beurs zijn?
ziten daar dan wel 2 sp400 bij?
en hoeveel A regelaar moet er dan in
en zijn de motoren serie of paralel geschakeld

Duur ? geen idee
2 speed 400, Ja 2x 400 6v standaard inbegrepen
amp regelaar bij 2x 400 iets van 15-20 amp
motoren parallel.

ik heb nog een 35 ligen ;)

ik zag hem bij bichler voor 89 ligen en als er net als vorigjaar 10% beurskorting af gaat is hij nog maar 89x0.10=8.9 89-8.9=80.1
dus 80.1 euro

Bedankt voor de tip, raymon! Das net wat ik zocht!

Hoellein weigerde van 85 euro te zakken naar shamrock prijs. Ik zal bichler es mailen.

Back