Multistar Elite 2204-2300KV Multi-Rotor Motor

Valt me wel tegen.. beter wat meer en cobra's kopen ;)

Ik ga ze inderdaad niet vaker kopen, voor die paar euro extra heb ik liever Cobra's.

Alhoewel er bij mijn laatste Cobra's ook iets niet helemaal snor zit:
el5Dx.jpg

el5K3.jpg

Lijm oid.?

Vandaag voor het eerst gevlogen met de Multistars, op HQ 5x45 bullnose genoeg power al voelt het als of ik iets wat minder power heb als met de Cobra's.

Op 4s met dezelfde props worden de Multistars wel vele malen warmer dan de Cobra's, ik zal binnenkort wat 5x3 props mee bestellen om daar mee te testen.

Afgelopen weken flink wat lopen raggen met mijn mini, flink modder happen met de motoren. Eenmaal thuis uitspoelen, opdrogen en nieuwe olie in de lagertjes en ze doen het nog super!

Tot nu toe gaat het lekker op 4s met de bullnose props, ik zal morgen even de sjcam er op ploppen en een filmpje maken.

4s met HQ 5x45 bullnose:

Als je goed op let hoor je de regen op mijn cam klatsen :rolling:.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een review van de motoren...
Als ik het zo zie dat 2 van de 4 net koffiemolens klinken lijkt me geld verspilling :d

Hier een review van de motoren...
Als ik het zo zie dat 2 van de 4 net koffiemolens klinken lijkt me geld verspilling :d
Tja, het is voor mij ook 1x en nooit weer, ik vlieg deze op en blijf bij de cobra's.

De motoren in die video zijn trouwens andere hobbyking motoren, dat zijn de 2206 2150KV.

Ik hrb vooralsnog geen problemen gehad met deze 2300kv motoren.

Ik wilde net zeggen, verkeerde motoren in de video. HK market die Elites echt als goede beestjes, en volgens mij klopt dat wel.

Ik had van 1 setje wel eentje met slechte lagers. Volgens HobbyKing support is er nu een nieuwe naar me onderweg, van het juiste type.

Back