Probeer eens je quad vast te binden aan een tafel of zo, en dan multiwii gui laten draaien terwijl je gas geeft. Dan kan je zien of je flight controller "bewust" je quad de grond in boort, of je sensoren tilt slaan of dat er misschien eerder een probleem is met een van de motoren/esc's/connectoren. Probeer het anders eens te "filmen", ik weet niet welke software je daar voor nodig hebt op windows, maar er bestaat allicht wel iets voor (onder linux werkt gtk recordmydesktop perfect)
Bedankt voor de reactie, ik heb de quadcopter vastgebonden tussen 2 tafels en vervolgens het programma laten draaien. Ik heb er geen filmpje van kunnen maken maar ik ben er wel achter gekomen dat wanneer ik de copter kantel dat de verkeerde motoren gaan versnellen. Dat zou volgens mij dan betekenen dat de gyro verkeerd om staat of dat het signaal richting de regelaars andersom gezet moet worden.
Ik heb gezocht in het arduino programma maar, ik kan nergens iets vinden over het omdraaien van de gyroscoop. Uiteraard wel de esc etc. maar de props draaien de goede kant op dus dat lijkt mij niet van toepassing?