Nieuws.. al weet ik nog niet wat er van te maken.
Eerst en vooral, een "change log"
- een paar busjes van mijn armen (waar de bouten in draaien) waren losgekomen, allicht omdat ik de gaten van mijn frame iets te groot heb moeten boren om het te doen passen (rctimer armen met 3mm bouten, GLB frame oorspronkelijk met 2.5mm bouten en minimien verschillende orientatie van de gaten). Vastegelijmd en met M3 rondels voor gezorgd dat ik ze er niet opnieuw kan uittrekken
- flight controller geplaatst op 1 laag servotape, die gekleefd is op silicone buisjes (heb ik erg veel success mee voor mij camera mount, vandaar)
-4-un-1 ESC 180 graden gedraaid, zodat de aansluiting naar de batterij weg van de FC is.
- 1 ogenschijnlijke (heel licht) kromme prop adapter vervangen. Had ik al eens gedaan, maar op een of andere manier heb ik die kromme er terug op gezet.
Ik heb nog niet gevlogen, maar kijk nu eens in mutlwii gui (met props, vastgebonden):
WazPB2mGa9k[/media] 4 - YouTube
Tot ~2/3e gas ziet alles er volgens mij normaal uit nu. Bij vol gas, draait de mag nog heviger dan ervoor, en naar LINKS ipv rechts vroeger. LOL. Begrijpen wie kan? De quad stond nu wel anders georienteerd, en ik heb de ESC 180 graden gedraaid. welk van de twee daarvoor zorgde weet ik nog niet.
Ik moet wel zeggen dat ie bij volgas serieus staat te denderen op zijn landingstel (een kilo of 4 lift), daar kunnen geen siliconen buisjes tegenop.
Nu goed, mijn lipo alarm ging af, dus batterij is aan het laden nu, ik zal straks eens kijken wat het geeft in vlucht.
Heeft iemand van jullie al dergelijke mag draaiingen gezien in mutliwii GUI? Nota bene, zonder props beweegt de mag sensor bij mij haast niet, ook niet bij vol gas, maar dan trilt er niks en trekken de motoren natuurlijk ook maar een fractie van het vermogen.
Het kan wat mij betreft nog steeds een trillings probleem zijn (dat zich hopelijk in vlucht niet meer voor doet nu), of EM interferentie.
Eerst en vooral, een "change log"
- een paar busjes van mijn armen (waar de bouten in draaien) waren losgekomen, allicht omdat ik de gaten van mijn frame iets te groot heb moeten boren om het te doen passen (rctimer armen met 3mm bouten, GLB frame oorspronkelijk met 2.5mm bouten en minimien verschillende orientatie van de gaten). Vastegelijmd en met M3 rondels voor gezorgd dat ik ze er niet opnieuw kan uittrekken
- flight controller geplaatst op 1 laag servotape, die gekleefd is op silicone buisjes (heb ik erg veel success mee voor mij camera mount, vandaar)
-4-un-1 ESC 180 graden gedraaid, zodat de aansluiting naar de batterij weg van de FC is.
- 1 ogenschijnlijke (heel licht) kromme prop adapter vervangen. Had ik al eens gedaan, maar op een of andere manier heb ik die kromme er terug op gezet.
Ik heb nog niet gevlogen, maar kijk nu eens in mutlwii gui (met props, vastgebonden):
WazPB2mGa9k[/media] 4 - YouTube
Tot ~2/3e gas ziet alles er volgens mij normaal uit nu. Bij vol gas, draait de mag nog heviger dan ervoor, en naar LINKS ipv rechts vroeger. LOL. Begrijpen wie kan? De quad stond nu wel anders georienteerd, en ik heb de ESC 180 graden gedraaid. welk van de twee daarvoor zorgde weet ik nog niet.
Ik moet wel zeggen dat ie bij volgas serieus staat te denderen op zijn landingstel (een kilo of 4 lift), daar kunnen geen siliconen buisjes tegenop.
Nu goed, mijn lipo alarm ging af, dus batterij is aan het laden nu, ik zal straks eens kijken wat het geeft in vlucht.
Heeft iemand van jullie al dergelijke mag draaiingen gezien in mutliwii GUI? Nota bene, zonder props beweegt de mag sensor bij mij haast niet, ook niet bij vol gas, maar dan trilt er niks en trekken de motoren natuurlijk ook maar een fractie van het vermogen.
Het kan wat mij betreft nog steeds een trillings probleem zijn (dat zich hopelijk in vlucht niet meer voor doet nu), of EM interferentie.
Laatst bewerkt door een moderator: