wat nog te doen
Er moeten nu nog de volgende dingen gebeuren.
- katapult haak inbouwen voorin onder de neus.
- Servo's inbouwen zowel vleugels als in de romp.
- Zwaartepunt uitmeten zodat het inbouwen van de apparatuur gunstig is.
Wil liever geen lood in de neus nodig hebben.
Zwaarder maken kan op het zwaarte punt altijd.
- Cockpit sluiting maken.
- in piepen en test vliegen
Specificatie Mustang:
Spanwijdte = 1.20 m spanwijdte.
Romp lengte = 1,16 m
Gewicht zal rond de 1000 gram komen.
Vleugels bekleed met 160 grams glasvezel
Staartstuk bekleed met 110 grams glasvezel
Romp bekleed met 110 grams glasvezel.
Groet Gerhard
Er moeten nu nog de volgende dingen gebeuren.
- katapult haak inbouwen voorin onder de neus.

- Servo's inbouwen zowel vleugels als in de romp.
- Zwaartepunt uitmeten zodat het inbouwen van de apparatuur gunstig is.
Wil liever geen lood in de neus nodig hebben.
Zwaarder maken kan op het zwaarte punt altijd.

- Cockpit sluiting maken.
- in piepen en test vliegen

Specificatie Mustang:
Spanwijdte = 1.20 m spanwijdte.
Romp lengte = 1,16 m
Gewicht zal rond de 1000 gram komen.
Vleugels bekleed met 160 grams glasvezel
Staartstuk bekleed met 110 grams glasvezel
Romp bekleed met 110 grams glasvezel.
Groet Gerhard