MVB shoot-out 2013

Ik probeer me nog in te schrijven voor morgen maar ik krijg het niet voor mekaar. Kan ik er morgen gewoon daar in schrijven of kan dat niet meer? Ik wil met 2 personen komen !

Ik heb mijn jas over het toegangshek gehangen en ben vergeten 'm weer mee te nemen.. :-/
Heeft iemand 'm toevallig gevonden ?

Ik heb een hele leuke dag gehad, ook met het weer hadden we geluk (na de prijsuitreiking ging het regenen, mooi getimed).

Ik vond het ook leuk dat de Sportsmanklasse doorging, zodat ik met mijn 1/14 Losi Mini 8ight mee kon doen.

Complimenten voor de organisatie. Alles was goed geregeld.

Het was mijn eerste keer rijden op een baan, maar dat gaat zeker vaker gebeuren. Het was een erg leuke dag!

Ben even lekker wezen buurten, heb lekker in het zonnetje gestaan en toch weer leuke dingen gezien, mooie sprongen, leuke crashses, leuke gevechten (op de baan dan), mooi strak gereden lijnen (en dat bij Off-road).
een leuke oude vintag RC-10.....
m.a.w.
was een leuk evenement met een mooie opkomst.
deed me een beetje terug denken aan vroeger....:bye:

Heeft iemand enig idee wie ik zou kunnen contacteren om even navraag te doen naar mijn jas die achtergebleven is ?

Heeft iemand enig idee wie ik zou kunnen contacteren om even navraag te doen naar mijn jas die achtergebleven is ?

Hallo Pygmy,

Ik heb geen idee of het gevonden is en in de kantine opgeruimd, dinsdagavond zal ik wel even kijken en laat het je weten.

vr.gr.
Rob

[mod]Geen zieltjes winnen voor eigen sites[/mod]

Edit: Excuses, was even de regels vergeten, zal niet meer gebeuren.

Laatst bewerkt:
Back