Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ha leo,
zat jij dus langs ons?
buiten het hek op het gras.
je had je soldeerbout nog even aangezet voor roy die pech had in de kwalificatie.
ik mis nog de mooiste foto serie: even geklaut van het mvb forum, top fotograaf!!
RC Short Course- 24-09-2011 | Foto's Autosport | Sport | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
Afgesneden?ik heb het gezien,zo kan je makkelijk zien hoe je race verlopen is.
maar me tijden die ik gereden heb in de finale's,daar sta ik nog het meest van te kijken.
me snelste ronde in de finale is zomaar een seconde sneller als in de kwalificatie.
daar ben ik best trots op![]()
alleen snap ik niet waarom wesley niet in de A mee mocht rijden!
want die was ook een stuk sneller in de morgen.
Oh.... dan was jij die zwarte HongNor, waarmee ik zoveel moeite had om em achter mij te houden!!!Ook geen idee waarom die niet in de A reed, was als 7de geplaatst in de A en daarna stond ie ineens achteraan de B
Heb erg genoten van de dag en ben uiteindelijk 4de geworden in de B finale, hopelijk komt er snel weer een editie waar we met zijn allen weer een dag plezier kunnen beleven!
Oh.... dan was jij die zwarte HongNor, waarmee ik zoveel moeite had om em achter mij te houden!!!
Goeie auto zon HongNor, ik had de mijne geleend, misschien koop ik er wel 1.