MVC Swentibold, wie vliegt wanneer

Discussie in 'Verenigingen' gestart door R!, 27 okt 2009.

  1. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.875
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Theo, zal ik eens kijken of ik nog ergens één of twee 100 Ah accu kan regelen voor jullie club?

    GJ
     
  2. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    Ok, dank je. Dat andere ding staat al klaar voor je...........
     
  3. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.875
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Haha, ok..
    Dat was ik alweer vergeten, volgens mij begin ik ook al dement te worden.
    In ieder geval heb ik al 1 100 Ah accu voor je staan.
    Maandag of dinsdag kijk ik even of ik nog een andere erbij kan regelen.

    Ik probeer ze dan voor het weekend bij je af te leveren.

    GJ
     
  4. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    Morgen goed weer vliegen dan maar eindelijk.
     
  5. R!

    R!

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    999
    Locatie:
    Maastricht
    Even kijken morgen. Buienradar is er nog niet over uit nl. Wacht t even af. Vandaag blijft wel droog maar kan ik niet ivm verplichtingen helaas. Mocht morgen ook ruk worden dan wordt t maandag. Heb toch niks met Koninginnedag ;-).

    Gister trouwens nog ff wezen vliegen maar dat was niet te doen. Was op t open veld een dikke 5bft. Zelfs mijn relatief zware Stinger40 met 2,8 kg (speedmodel dus minder windgevoelig) werd al een blaadje rondgeblazen. Vliegen ging al zwaar landen was een crime hahaha. Zweet tussen de bilnaad. Wind kwam ook van rechts dus dan moet je precies over t hek en dan is de landingsbaan nog maar kort. Maar gelukt.

    Kwam trouwens ook nog een motoragent langs, best vreemd die ineens de club op te zien rijden. Maar was erg aardig, ik had niks misdaan, hij wou alleen babbelen. Bleek zelf ook een modelvlieger te zijn. Leuke babbel mee gemaakt.

    Ik laat nog weten wanneer ik kom.
     
  6. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    haha ok dan ik kijk wel er is een vriend blijven logeren dus heb kans dat die ook mee wilt tot morgen mischien ;)
     
  7. R!

    R!

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    999
    Locatie:
    Maastricht
    Hey kerel,

    Dat is altijd gezellig en vindt ie zeker leuk denk ik.

    Zoals gezegd zet ik morgenochtend de wekker en kijk dan of het morgen of maandag wordt. Buienradar is er nog niet over uit nl, morgen moet ie het zeker weten denk ik.

    Ik kan nl maar 1 vd 2 dagen, de andere ga ik wat met de vriendin doen anders krijg ik met de deegroller op de kop ;). En aangezien ik nu al een maand niet meer lekker heb kunnen vliegen door dat natte kloteweer wil ik een dag waar het zeker droog blijft en niet de oren van mijn hoofd af waaien. Ik heb je nummer dus stuur je wel een smsje morgenochtend met wat het wordt, ok?

    Mocht het morgen worden heb ik wel wat hips bij voor je vriendje, speedkisten! Vinden jongens van jou leeftijd toch altijd leuk ;D).
     
  8. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    maandag komt hij ook dus hij zal dat wel leuk vinden!!! ;)
     
  9. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    en ik ben er tussen half 1 en 1 uur dus tot maandag en het was warm vandaag vindt je niet???
     
  10. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    en die u can fly heb ik de neus afgesneden waar die rand zat en toen hebben we de weegschaal gepakt en gewogen we hebben er een paar spijker ingedaan en toen hebben we het zwaartepunt afgetekend dus we weten nu waar die zit!
     
  11. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    heb nog niet de kap vastgelijmt want eerst moeten jullie dat even bekijken.
     
  12. R!

    R!

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    999
    Locatie:
    Maastricht
    Hey veelposter ;).

    Dus ik zit morgen opgescheept met 2 hormonale pubers? Oweeowee, heb medelijden met mij.

    Heb in ieder geval zin weer eens goed te vliegen zonder al dat kloteweer.

    En die u can fly kun je vanavond afmaken kerel. ik hoef er niet naar te kijken hoor. Zoals gezegd moet hij gewoon (met accu erin) balanceren op de afgetekende zwaartepuntlijntjes (neus iets omlaag), dan is het goed. En dat kun je zelf goed bepalen. Ga je morgen pas lijmen weet ik niet af je vliegen kan (moet wel goed gebeuren nl anders vliegt je neus eraf). Let ook even op je lijm, ik zou Uhupor of zoiets nemen. Heb je niks zelf in huis neem ik wel wat mee.

    Tot norgen!
     
  13. R!

    R!

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    999
    Locatie:
    Maastricht
    Vandaag weer een mooie vliegdag achter de rug. Toch weer 9 vluchten kunnen maken met mijn eigen kisten en flink gelest met Sydney. Zijn U can Fly heeft de maiden gehad, vliegt als een droom. Ook het bommenluikje werkt goed, veel lol mee gehad.

    Verder was er niemand tot het einde aan toe (2 man extra), dus waar was iedereen? Zo een dagje met 2 puberale pubers overleef ik 1 keer, een 2de niet meer :p:p:p:p. Beetje u blijven zeggen tegen me, voel me net een opa nu, hahahaha.

    Op naar de volgende mooie dag en nu even douchen om die oliefilm van me af te krijgen :)
     
  14. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    Haha misschien vrijdag of zaterdag (ligt aan het weer) zondag kan niet.
    Dus afwachten.
     
  15. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    Meneer raoul
     
  16. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    Of moet ik zeggen U.
     
  17. R!

    R!

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    999
    Locatie:
    Maastricht
    Meneer Sydney, ongeduldige snotneus :p.

    Zaterdag kan ik zoiezo niet, verjaardag van mijn mams. Moet nog even kijken of ik vrijdag vrij kan nemen, zo niet kom ik zondag. Maar laat het nog wel weten, ok.

    En als je nog 1 keer u zegt zorg ik ervoor dat die 'U can fly' de volgende keer ineens ontvangerproblemen heeft, hahahahahaha
     
  18. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    Ooh ja ik heb nog wat vuurwerk liggen jammer want het mag niet van de politie wachten tot nieuwjaar
     
  19. R!

    R!

    Lid geworden:
    14 sep 2007
    Berichten:
    999
    Locatie:
    Maastricht
    Waar komt dat dan vandaan :p. Wil je vliegtuigen op gaan blazen of? Pubers van tegenwoordig hahahahahaha.

    Ik ben er vandaag dus niet, te druk op het werk.

    Zondag wel overigens.
     
  20. king of fly nl

    king of fly nl

    Lid geworden:
    31 mrt 2012
    Berichten:
    39
    zondag kan ik niet zaterdag mischien
     

Deel Deze Pagina