MVN NIJVERDAL 30 juni /2 juli

Ik ben ook net weer thuis gekomen, en heb 5 geweldige dagen achter de rug. Alles tot in de puntjes verzorgd, een gezellige sfeer, mooie toestellen en veel lol. Ofwel: het plaatje was compleet:p

Ik heb nog wel een aantal foto's gemaakt, die zal ik er straks ook op zetten:)

dit is een NIET-geshopte foto, !!!
96.jpg

meer foto's via,.....
Foto's | Model Vliegclub Nijverdal

Legendary

Schitterend die lui van de legendary fighters, mooiste van die lui is dat ze allemaal met beide benen op aarde staan, geen greintje hoogmoed bij hun en je kon merken dat ze het voornamelijk voor de fun doen.
Was overigens een zeer geslaagd 40 jarig jubileum dacht ik zo :wink:
Mensen van de Nijverdalse MVN bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen.

See you next year.

Groet Ger.

Volgend jaar ga ik alleen wel zorgen dat ik meer nachtvlieguren maak, want de enige avond dat ik dat deed, vloog m'n prop er na 2 vluchten af.... (die ik een dag later, vlak voor vertrek terug kreeg, was ik wel blij mee trouwens....:))

die vlucht van jou was wel een van de hoogte punten, samen met een P51.
dat was super om te zien

TNX Han.

Vliegtechnisch stelde het niet zoveel voor, moest alleen rete strak, rete langzaam en rete laag blijven vliegen om de s'tang van John de gelegenheid te geven om de formatie vast te houden, maar daar waren de weersomstandigheden de zaterdagmiddag uitermate perfect geschikt voor :wink:
Benieuwd of er nog plaatjes van geschoten zijn?
Kreeg overigens van heel wat mensen complimenten voor die bewuste vlucht, :oops: ook Roland van de legendary :oops: maar zoals ik al schreef, vliegtechnisch niets bijzonders.
En als ze er volgend jaar weer bij zijn gaan we eerst nog wat training vluchten maken :wink:

Groet Ger.

TNX Han.
Benieuwd of er nog plaatjes van geschoten zijn?
Groet Ger.

Ik heb er wel nog een stukje video van geschoten.
Zal het straks even monteren en uploaden en dan hier de link posten.

Hier alvast een stukje van de nieuwe turbine heli van Herman (Tandango), ook geschoten tijdens de show in Nijverdal.

Grtz, Hans

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het invoegen van de clip Alex!
Ik heb nog nauwelijks ervaring met het werken met video materiaal.
Ben nog een beetje aan het experimenteren met formats, editing enz.
Grtz, Hans

Het is heel makkelijk: uit de link van youtube neem je alleen het gedeelte achter de "=" en dat zet je dan tussen [ youtube ] en [ /youtube ] (even de spaties weghalen tussen de haakjes) en klaar is Hans!:p

THX

@Hans.

Bedankt Hans, leuk om het vanuit toeschouwer perspectief terug te zien, was trouwens weer reuze gezellig dat weekend.

Groet Ger.

Back