MVSB Wintermeeting 29 Januari 2012

Ga er maar vanuit dat het verzet word, morgen word er overlegt. En morgen zal John het hier en op de website duidelijk maken! Waarschijnlijk tot de 29ste!

Hey allemaal,

het is zoals verwacht verzet naar 29 Januari. Laten we hopen dat het weer over een week net zo is als vorige week. Hopelijk krijgen we nu nog meer inschrijvingen vanuit de indoor club die morgen naar de vergadering gaan voor indoorvliegen.

Tot over een week mannen.

John van Gastel

volgende week moet ik passen. jammer.

en het is niet alleen de indoor afdeling die vergadering heeft, het is heel de afdeling kunstvlucht, dus ook F3A en F3A-X

Voor alle mensen die zondag naar de vergadering zijn geweest van de knvvl, schrijf in voor de gezellige fly in en kom vliegen onder het genot van een hapje en een drankje.

Groetjes.

Nou, ik heb er al echt zin in!!! Weersvoorspellingen zien er goed uit :D Lekker zonnetje met windkr 3. T word alleen KOUUUDDD!!!! haha, maar dat gaat wel goedkomen denk ik!!!

Nou, ik heb er al echt zin in!!! Weersvoorspellingen zien er goed uit :D Lekker zonnetje met windkr 3. T word alleen KOUUUDDD!!!! haha, maar dat gaat wel goedkomen denk ik!!!

Temperatuur kun je je op kleden, regen en wind zijn juist echt een probleem. Ofwel, we gaan een mooie dag tegemoet!!!

Temperatuur kun je je op kleden, regen en wind zijn juist echt een probleem. Ofwel, we gaan een mooie dag tegemoet!!!

Ja idd, kou kan je tot op zekerehoogte op kleden.
maar er zijn verwarmde tenten, dus je kan je altijd opwarmen!!!

Als de zon sterk genoeg ik kan de kou wel eens mee vallen !

Mooi dat jullie er ook een voor mij mee nemen! ;)

Yak is weer uit de schuur getrokken en flink nagekeken. Gaat sinds augustus weer eens vliegen, eindelijk!

Back