MVVS

• Topicstarter Topicstarter Dennis v. Banning
  • Startdatum Startdatum
D

Dennis v. Banning

Guest
Wat vinden jullie van het merk: MVVS (vliegtuigmotoren)
zeg je van, die motoren gaan wel lang mee of niet

Ik hoor erg veel positieve berichten over MVVS motoren. De eerstvolgende motor die ik ga kopen gaat daarom ook een MVVS worden. Dit wordt waarschijnlijk een .15 RC (Zie m'n avatar) voor een spitfire, of een .25 Combat voor op een serval. :)

ik heb er ook een, een 8cc om precies te zijn. Ik ben er redelijk positief over, de vraag is hoe de motor zich gedraagd in de toekomst naarmate het aantal draai-uren oploopt. Er is hier al een discussie over geweest, ik meen OS Max of Magnum dat hij heette..

Hallo
Ik vlieg al 3 jaar met MVVS motoren (7.5 cc )
De motoren lopen nog steeds goed, alleen moet je regelmatig eens after run olie erin lopen en dan heb je gegarandeerd lang plezier van MVVS.
Hopelijk je hiermee geinformeerd te hebben.
Grs. Michael Bosman :D

Heb hier een 8 cc MVVS motor voorop m'n curtiss p40
motortje loopt goed. Brandstof met wonderolie zoals
voorgeschreven door MVVS.
Ik ben van mening dat MVVS een goed prijs/prestatie
verhouding heeft.

Johan

De volgende motor die ik ga kopen zal ook een MVVS worden ,ik heb er alleen nog maar goede dingen over gehoord ,als je ineens een reso uitlaat neemt en geen standaart dan is dit bij mvvs ook niet veel duurder ,zeker een optie om eens te overwegen als je een MVVS koopt. :wink:

greetzzz

koop wel vooral NIET de incowl silencers van mvvs, die dempen voor geen knaak en komen in 9 van de 10 clubs absoluut niet door de geluidsmeting heen.

Ok, bedankt voor de reacties
Maar ik heb toch voor Super Tigre gekozen, want
in de club zelf aren ze niet niet allemaal zo tevreden als jullie, maar toch bedankt

In-Cowl Mufflers:
3267_1.jpg

3298_1.jpg

Kleine dempers die binnen je motorkapje passen dus ;)

o ja de naam zegt het eigenlijk al :lol:
Moet ik toch niet hebben,maar goed dat ik het weet. 8)

greetzz

ok dat is heel goed nieuws want daar was ik wel een beetje bang voor. :lol:

Ik heb mijn MVVS 1.60 glow + reso uitlaat ook bij Pé gekocht, alles goed.

Heb vandaag een Jamara Katana (1830mm) gekocht (zie topic), hierop komt de MVVS 1.60 met reso, moet goed komen.

Ik heb nu een prop 18x6W van APC, ga heb denk ik vervangen voor een 3 blads 15x10 of zo, e.e.a. puur voor het oog.

Heb vandaag m'n MVVS .25 Combat met tuned muffler ontvangen. Damn wat ziet dat ding d'r mooi uit :D Als ie nu ook nog zo mooi loopt als ie d'r uit ziet..ben 'k helemaal tevreden :)

Vraag me alleen af waarom er een Novarossi #6 plug in zit...lijkt me een beetje aan de koude kant :P

Back