MX-12 + R700 + KDS800 Gyro

Hallo,

Ik heb voor mijn GL-450C een Graupner MX-12 zender gekocht. Hier zit de R700 ontvanger bij. Nu heb ik het probleem dat de stekkertjes van m'n KDS800 gyro niet in de ontvanger passen. Er zit een klein plastic randje aan de stekkers. In de Wfly ontvanger die op de heli zat is hier een uitsparing voor gemaakt, op de R700 zit dit echter niet...

Wat kan ik het beste doen? Randjes van die stekkertjes afknippen/vijlen? Of kan ik het kristal van m'n oude Wfly zender overzetten in m'n MX-12?

Ik heb het verder nog niet kunnen testen omdat ik niet wist dat er geen lader voor de MX-12 accu bij zat, dus eerst maar een passende lader vinden..

Hier nog 2 fototjes, hoop dat het een beetje duidelijk is..

2rp4ho7.jpg

2wog501.jpg

Alvast bedankt!

Patrick

Duidelijk :p

Bedankt!

Nog een klein vraagje:

Weet iemand waar ik een goeie lader kan vinden voor m'n zender accu? Er zit een 9,6 V 1,7 Ah NihM accu bij. Via de zender mag je hem geloof ik met max 0.5A laden.

Edit: Inmiddels een 200ma lader gevonden hier, lijkt te werken..

Laatst bewerkt:
hoi , ik laad hem met de HM004-Z-29 - Charger - Lader van een walkera 04 kost 12,00 euro bij rc vlieghop. de 1S-6S Lipo Charger/Balancer werkt ook goed,
let wel op de + en- aansluiting van de mx 12 , deze is bij graupner net ff anders.. dus - binnenwerk en + op de buitenrand van je stekkertje.

Back