MX10 ch5 schakelaar op ch6

Weet iemand hier of het mogelijk is om de schakelaar voor ch5 op de mx10 handzender te laten werken op ch6 van de GR-12 ontvanger?

Ik heb nu een klep die ik met behulp van een servo open kan sturen. Dit doe ik nu door naar rechts te sturen met de rechter knuppel. Hierdoor gooi ik de klep af en toe per ongeluk open. Tijdens het besturen.

Deze klep (servo) zou ik graag op de schakelaar zetten alleen gebruik ik ch5 al voor een GPS sensor.

Wat kan ik eigenlijk met ch6 op de GR-12 doen? Ik kan hier nog niet zo veel over vinden..

Aanvulling:
Toch nog iets gevonden in de handleiding: channel mapping!
Je kan in de smartbox bij RX fail safe aangeven dat ch5 input naar ch6 moet gaan.
Dit heb ik eerst geprobeerd voor de ch5 input naar ch4 output, zo was het namelijk al aangesloten en dat werkt perfect.

Echter als ik dit doe voor ch6 dan slaat de klep servo vol uit en begint deze te zoemen. Ik denk dat hier iets fout gaat met een mixer ofzo want de zoem frequentie lijkt te veranderen als ik aan de linker knuppel zit. in de handleiding staat iets over auxiliary function voor ch6 alleen daar staat verder niks over uitgelegd.

Mocht nog iemand een idee hebben hoe ik dit op ch6 werkend krijg, dan hoor ik dat graag.

Laatst bewerkt:
Back