My new car topic

Hey,
Hier ga ik alles bijhouden van mijn nieuwe auto. Ook over de aanschaf en ervaringen van onderdelen en deze auto kan je hier ( enin de toekomst) lezen. Aller eerst mijn hoe en wat verhaaltje :P:

Mijn vorige ervaringen:
-Nikko buggy, helaas 2 wd kwam geen heuvel op en was erg ERG traag.
-Nikko "monster"truck, helaas ook 2wd kon wat meer heuvel aan dan de buggy maar de accu werd al snel veel slechter.

persoonlijk vind ik buggy's sjieker(hoe je het ook schrijft:P)en mooier. Dus dat moest en zou mijn nieuwe auto worden.

De nieuwe auto:
De nieuwe moest een buggy zijn. Dus ik wou de gravel hound van tamiya(bouwpakket). Nou waren mijn ouders streng tegen een bouwpakket want ze waren maar bang dat er iets kapot zou gaan. Uiteindelijk dus samen eruit gekomen dat ik maar beter de RTR kon kopen(ben tenslotte nog een kind zonder ervaring etc). En ik zou dan de versie met accu en lader kopen, artikkel nummer 57723.1 .

Na een hele e-mail wisseling met Shamrock in maastricht, werd artikkel nummer 57723.1 besteld.

1 Week later werden we gebeld dat hij erwas. Dus wij naar maastricht gereden, blijk daar aangekomen dat er voor de afgesproken prijs 199 euro, geen accu en lader bijzat. Dat was dus een teleurstelling en shamrock wou hoe dan ook geen oplossing verzinnen. Dus vonden ze dat het probleem bij mij lag, terwijl zij zeiden er zit een accu en lader bij. En vonden dat ik maar een accu en lader moest kopen. Dat ging niet want ik had geen genoeg geld. Naar huis met het idee van, hier kom ik dus niet meer. En dat houden we ook zo!

Zoek zoek zoek, en ik vind de winkel vleugels in sittard. Weliswaar een treinen speciaal zaak maar het is een tamiya dealer. En voor helaas 40 euro meer gaat hij mij aanstaande zaterdag de Gravel hound overhandigen :P . Omdat me vader met me broers enkele dagen weg is geweest, en leuke dingen had gedaan terwijl ik op school moest zijn en thuis vervelen :P, hadden me ouders besloten het verschil voor mij te betalen :).

De gravel hound:
57723_main_big.jpg

Info link(duits):
http://www.tamiya.de/produkte/autoselektro/xbpromodelle/rtp/57723/produktdetails.htm

mooie auto!!!
bij mij rtr auto zaten een accu en een lader......
maar dat is wel een beetje flauw ,als ze zeggen dat hij er bij zit en dan een week erna erachter komen dat het er niet bij zit :roll:
maak een paar foto's als je hem binnen heb!!!!!! 8) :D

Dat is leuk zo'n topic, zo weten andere wat je beter niet en wel kan doen.
En het zal zoals gewoonlijk als het 'echt' allemaal up to date blijft een lang topic worden! :p

Nick 8)

Leuke auto die Gravel Hound hoewel ik de body van de rising Storm iets mooier vind maar dat ik mijn smaak

Veel plezier met je Gravel Hound

Je zult zeker geen spijt krijgen van de rij eigenschappen

De top snelheid van de Gravel Hound is toch al 25/30 km/u

Alleen pas goed op met de vering want die breken snel...dus wees voorzichtig en koop een keer alu-vering als je geld over hebt

Wie o wie helpt mij?

Ik zoek voor 40(of 1/2 euro meer :P) een snellader en minimaal een 3000mha accu. Liefst via internet onder rembours, HELP ik ga vrijdag op vakantie en moet wel een beetje kunnen rijden :(.

hey hawk

bij pk racing is een mooie lader te koop voor 47.95 euri
dit is een mooie lader ik heb hem zelf ook.....
het is zat voor een recreatieve rijder
hij gooit je accu in een half uur a drie kwartier vol
hij gaat ook op 12 volt (en hij is aan te sluiten op de auto accu (1:1)
maar dan duurt het iets langer........

hier het verhaaltje op de pk site:

De MEGA 3000 heeft een ingebouwde 220V voeding, en laadt met 3 Amp. Hij heeft een automatische Delta Peak afslag welke zowel voor Nicad's als voor Nickel Metaal Hydride (NiMh) accu's geschikt is, en laadt dus veilig uw accu’s op (minimaal 1500 mAh, geen maximum). Een 3000 accu zal in ongeveer 75 minuten opgeladen worden. Bovendien zitten er aparte aansluitingen op om een zender en een ontvanger accu onafhankelijk van elkaar en onafhankelijk van de rij accu op te laden. Kan ook gevoed worden met een 12 volt auto als er geen 220 voorhanden is.

bestel nummer: pt230
naam: protech mega peak 3000

ps:

je kunt hem dus over internet bestellen en bij je thuis laten
bezorgen

pss: ik heb de verzendvoorwaarden van pk gevonden:

Bestellingen worden normaal gesproken binnen 1 werkdag verstuurd. Houdt er rekening mee dat we 's zaterdags geen mails of bestellingen kunnen verwerken of versturen, en dat we 's maandags gesloten zijn. Bestellingen die ons na vrijdag 12.00uur bereiken, worden dus pas dinsdags gelezen en verwerkt.

Wij houden geen back orders bij. Als een door u bestelt onderdeel niet in voorraad is, checken we eerst bij onze leveranciers of het onderdeel daar wel in voorraad is. Zo ja, dan houden we de bestelling 1 of 2 dagen vast, tot het desbetreffende onderdeel binnen is, en versturen dan je bestelling. Heeft de leverancier het ook niet, dan versturen we de order zonder dat onderdeel.
Wij houden dus niet bij wie nog wat zou moeten hebben, en sturen een niet leverbaar onderdeel dus niet automatisch na als het weer wel leverbaar is.
Als je bij een latere besteling dat betreffende onderdeel dus nog steeds wilt hebben, moet je het zelf weer opnieuw bestellen.
Als je al weet dat een onderdeel op het moment niet leverbaar is, en je wilt het hebben zodra het er weer is, kun je dat expliciet vermelden en vragen of we het artikel op willen sturen zodra het leverbaar is. Maar dat moet je dus zelf kenbaar maken.

Voor alle zendingen groot of klein binnen Nederland rekenen wij een vaste bijdrage in de verzendkosten van € 5.50 incl. BTW.
Verzendkosten houden heel wat meer in dan alleen de postzegel, maar ook het verzamelen van de order, inpakken, inpak materiaal, verzendpapieren maken, rekening maken en inboeken, naar de post brengen, betalingen inboeken etc. We doen het graag, maar het brengt ook kosten met zich mee. Het maakt dus niet uit of het om een zakje schroefjes gaat of om een hele auto, of om alleen maar gratis catalogussen, de verzendkosten zijn altijd gelijk.

Zendingen onder de € 100.00 worden verstuurd met een accept giro kaart (ook weer alleen binnen Nederland), zodat het bedrag binnen 7 dagen overgemaakt kan worden, door uw eigen bank of giro rekening nummer op de accept giro in te vullen en het formuliertje naar uw bank of giro kantoor te sturen, of door b.v. electronisch te betalen.

Zendingen met een waarde boven € 100,00 worden onder rembours (binnen Nederland, buiten Nederland zie hieronder) verstuurd.

Je kunt ook aangeven dat je vooruit wilt betalen per bank overschrijving. In dat geval verzamelen we eerst de order, en sturen je dan een bericht met het totaal bedrag van de order en onze bank gegevens. Je kunt dan het bedrag overmaken, en wij sturen de order af zodra het geld binnen is. Met het huidige electronic banking systeem duurt dat vaak niet langer dan een dag.

wat een lap tekst zeg :roll: :roll:

groetjes steef

Kijk anders eens bij 2brothers (daar staat vast ook wel wat)

En die gebroken veren....daar hoef je niet eens voor te springen :cry: ....das dus jammer

Dan ben je te laat of je hebt niet gekeken maar er is/was een actie waarbij overal geen verzendkosten waren

En de verzendkosten zijn ook gewoon geen 25 euro

hoe dan ook, morgen eerst ff in de winkel kijken. Daar koop ik het nog het liefst. Ennuh ik heb de auto nog niet he! misschien wel handig om een auto te hebben hehe

Back