my new toy has arrived

Gerard_nl

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
mijn nieuwe speeltje is binnen, ik zal wel weer veel boven te vinden zijn de aankomende dagen ! :D
afb257.JPG

oh, nice!!!

was een tijdje geleden van plan dezelfde aan te schaffen maar dan toch
niet gedaan wegens "krap bij kas".

by the way: waar heb je hem gehaald?

das echt een top filmpie zeg nice stuurwerk :wink:

dan moet je echt 1 zijn met je zender pfff.

petje voor af. :P

ik had hem binnen 1 minuut laten neerstorten hehehe.

ik heb het genoegen gehad om alan zsabo (van het filpje) live in aktie te zien bij de 3d masters in engeland.
als je denkt dat dat filmje indrukwekkend is..................moet je het in het echt eens meemaken :wink:
absolutely amazing.

Echt een heel gaaf filmpje. Hier kan ik niet eens van dromen, geef me 100.000 euro en vijf jaar de tijd dat ik niet hoef te werken..... dan red ik dit nog niet.

Marcel_22 zei:
ik had hem binnen 1 minuut laten neerstorten hehehe.

Ik denk ik al bij de eerste 3 seconden :)

als je de basis van het helivliegen goed onder de knie hebt en je heli vanuit alle gezichtposities uit een panieksituatie kan redden kan je je met dit soort dingen gaan bezighouden.
een beetje doorzetter vliegt met 2 a 2.5 jaar piroettende flips.
alan zsabo uit het filmpje vliegt 5 jaar.

jeetje zeg ik heb hem net nog een keer gezien. kon er geen genoeg van krijgen! echt knap

@gerard-nl

5 jaar dan heeft hij zeker elke dag op het veld gestaan en elke dag zo haai van het nitro snuiven dat hij gewoon op een moment dacht fu... it gaan met dat ding.
:wink:

Maargoed is voor mij nog lang niet weggelegd moet gewoon braaf elke dag naar mijn werk en moet het dus van de zondag hebben. Blijf dan maar braaf mijn 8tjes vliegen hoger steeds hoger net zolang tot ik denk wat the fu... en dan....

we zien het wel.

Trouwens welk leuk om te zien dat een draadje over een nieuw bouw doosje (met alle respect) overgaat in eerbied voor een mede piloot :worship:

ok terug naar topic dan, de stand van zaken nu:
afb265.JPG

afb266.JPG

dit is een kit en elk schroefje moet je zelf ergens indraaien, mooi en secuur werk om de heli te assembleren.
veel meer voldoening dan een ARF :lol:

Ckers mooi.
hoe lang denk je dat je er nog over doet?
En de romp, ga je daar nog een supergroover op spuiten?

Groeten Laurens

Ben ik volledig met je eens. Alleen zitten we inmiddels in een tijdperk waar bouwdozen duurder zijn dan een ARF.

Als je de caliber bijvoorbeeld als bouwdoos koopt. Moet je motor en uitlaat nog los kopen en ben je duurder uit dan de ARF omdat hier de motor en uitlaat bijgeleverd wordt.

Ik begrijp niet hoe het kan maar het is wel zo.

succes met het schroefwerk

Remco

de kit is zelfs goedkoper als een arf bij thundertiger.
ik zou never niet eens met een heli willen vliegen die iemand anders even in elkaar heeft geflansd.
ik ontvet elk boutje voor ik er locktite op doe, ca op elk schroefje in pastic, denk niet dat die kleine koreaantjes die de arfjes in elkaar zetten zo te werk gaan.

en daarbij weet ik mooi hoe het allemaal in en ui elkaar moet bij reparaties ! :-)

Ca op elk schroefje in het plastic. Als het dan uit elkaar moet draai je dan niet de draad uit de kunststof???

Ik doe dat wel als om wat voor reden de draad uit draad uit de kunstof gaat bv bij een servo wissel wil dit nog wel een gebeuren. Of bij die kleine kl..re schroefje bij een bal link.

Gr Remco

begrijp ik dan goed dat ARF bijna hetzelfde betekend als RTR ??

alleen nu dan ready to fly ?? :wink:

dan zou je toch zeggen idd dat een bouwpakket goedkoper moet wezen. maar nee dus

suc6 met het verder bouwen van je heli.

Back