my new toy has arrived

Gerard,
Kontroleer ook de blad-as en de rotor-as. Bij zo'n klap krijg vooral de blad-as ook flink op z'n huid. Een iets kromme blad-as zal behoorlijke trillingen opleveren als je gaat sturen met de nick en roll functies.

Ben ik er 1 keer niet bij en wat krijg je :-)
Tja, shit happens. Het gebeurt bij iedereen vroeger of later.

We hebben toch “ons” doel gehaald om zonder schade te leren vliegen tot en met rollen en loopen, weet je nog dat we dat hadden afgesproken :-) Het is niet zo dat je het helemaal beheerst, maar je hebt toch je eerste loops en rollen gemaakt zonder schade. Dit alles binnen 8 maanden is denk ik heel goed en niet bepaald iets om je voor te schamen.

Hoe kwam het dat hij afsloeg? Ik hoop toch niet dat je gewoon je tank leeg gevlogen hebt he?

Uiteraard moet je alle assen controleren en de hoofdlagers en de lagers in de bladhouders etc. Ik kijk wel een keer met je mee als je wil. Denk er aan, dat je beide Jezus bolts vervangt!

P.S. wat zei Amanda hier van?

Aii gerard dat ziet er niet leuk uit. Maar helaas hoort dit ook bij onze hobby :(

amanda vond het erger dan ikke :-)

schade valt mee.
ernst, de assen had ik al meegeteld, dat zijn alleen de dingen die ik niet heb liggen :wink:
ik heb nog een crashkit liggen

Auw. Ziet er een beetje uit als mijn ECO van vorige week alleen heb jij teminste nog gevlogen. Gecondoleerd, dat wordt weer de nodige uurtjes internet (bestellen) en de nodige uurtjes bouwen, gaat je nachtrust weer. Maar kan je met met meeleven. Ik zal vannacht aan je denken als ik mijn zoontje de nachtfles geeft :wink:

gr Remco

Hee Gerard,

Zo op die foto ziet je raptor er ook maar triest uit :?
Heb je ondertussen alles al gedemonteerd???

Succes met repareren!

PS: als je heli weer geladen moet worden bel mij maar :wink:

update:

spulen zijn 8 oktober bij de douane aangekomen en door het nodige pruts en papierwerk bij die pennenlikkers ligt het er nu nog !
de heren wilen eerst de rekening zien en die heb ik vrijdag al gestuurd, ik wil mijn spullen goddamnit !

4 dagen van taiwan naar amsterdam en het dubbele om het van amsterdam naar eindhoven te krijgen.
hoera voor tpg post :(

@Gerard,
Als je in eerste instantie gelijk de juiste factuur had gestuurd, hadden ze je de eerste keer gelooft en had je de spullen al gehad. :? Nu zijn ze vast beledigd omdat je ze heb geprobeerd op te lichten...

Ik had gelukkig alleen 19% btw op mijn Fury en geen extra invoerkosten... :roll:

@Marcel,
Heb je een ArizonaHeli canopy besteld?
5639767413f848a9852645.jpg

Groeten,
Bas.

vandaag is het pakket aangeboden, ben benieuwd wat coor rekening ze erbij hebben verzonnen, morgen weten we het :wink:

de invoerkosten waren 26 euro, valt dus mee te leven.

belangrijker: IK BEN BACK IN BUISNESS !
afb59.jpg

Er is niks zo fijn dan een gelukkige modelbouwer. Gefeliciteerd Gerard, succes met je rappie en hou je hem nu wel heel :wink: :wink:

Nou als ik mijn kalt verkocht heb (loopt nog niet zo hard) zit ik ook te denken aan een raptor. Is toch leuk een caliber en een raptor. Maar moet eerst ruimte maken.

Gr Remco

Hee gerard,

Dat ziet er weer strak uit die Raptor van je 8) Mooie stickers!!!\

Ennuh Bas... nee hoor ik heb geen canopy van Arizonaheli,maar zit er wel sterk aan te denken om er een te bestellen als ik die nieuwe Raptor 90 heb,en dan zo'n canopy exact als Alan Szabo :wink:

Groeten,
Marcel

Back