Je kan ook bestellen via mail en evt ophalen in haarlem?
dan moeten jullie wel reageren op de email (of het contactformulier van de site), heb erom gevraagd, nog geen reactie. en ja, ik ben ongeduldig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan ook bestellen via mail en evt ophalen in haarlem?
Als ik dat geweten had...Je kan ook bestellen via mail en evt ophalen in haarlem?
net oude transponder gedropt in Haarlem, volgende week nieuwe klaar. Ik begreep dat er gewerkt wordt aan een andere verzendmethode in Nederland (nu UPS).
De MACH indoor is ook in haarlem...
Kan Mylaps niet daarheen komen met een voorraadje transponders, die terplekke kunnen worden ingeruild?......![]()
dan moeten jullie wel reageren op de email (of het contactformulier van de site), heb erom gevraagd, nog geen reactie. en ja, ik ben ongeduldig![]()
Ja dat klopt, heb zelf ook gevraagd om een andere mogelijkheid.
Die van mij wordt nu gewoon via TNT verzonden.
Had trouwens ook gevraagd of ik de transponder op kon halen, maar toen kwam mylaps met de mogelijkheid om hem via TNT te verzenden.
Het is ook in principe niet de bedoeling dat mensen hier af komen halen maar als het zo uit komt kan het zo geregeld worden.
Nou als de verzendkosten wat normaler zijn en de extra houder bijbesteld kan worden ga ik ook maar eens bestellen. Ik w8 het even af.
perfect geregeld zo, ik kom er een paar keer per dag langs voor m'n werk, blij dat het even zo kon. Lekker grote kantine trouwens, hoeveel mensen werken er wel niet? Best wel aardig om eens aan de aandachtige lezer hier te laten zien wat jullie allemaal doen daar.
ATTENTION: Due to high demand, the initial stock has run out. Orders placed today will be delivered from 15 January 2010 when our stock is replenished.
Zijn er al mensen die de nieuwe transponder uberhaupt ontvangen hebben?
Ik heb er 1 besteld op 3 December (was er volgens mij redelijk vroeg bij en had er zelfs de hoge verzendkosten voor over), maar tot op heden niets ontvangen.
Nu staat er op de site:
Dit stond er toen nog niet.
Hopelijk gaat ie nog wel binnenkort binnenkomen.
Zijn er al mensen die de nieuwe transponder uberhaupt ontvangen hebben?
Ik heb er 1 besteld op 3 December (was er volgens mij redelijk vroeg bij en had er zelfs de hoge verzendkosten voor over), maar tot op heden niets ontvangen.
Nu staat er op de site:
Dit stond er toen nog niet.
Hopelijk gaat ie nog wel binnenkort binnenkomen.