na 26 jaar weer vliegen! Ik wil me aan u voorstellen

En zo begon het allemaal 2 jaar geleden.

En ondertussen is er al heel wat moois uit je handen gekomen. Ben erg onder de indruk van de BUNTE HUHN en hoe die vliegt !!!
En de BIG LIFT niet te vergeten.
Bovendien vlieg je een lekker stukje weg.

Doe zo voort !!

Succes, JH

En ondertussen is er al heel wat moois uit je handen gekomen. Ben erg onder de indruk van de BUNTE HUHN en hoe die vliegt !!!
En de BIG LIFT niet te vergeten.
Bovendien vlieg je een lekker stukje weg.

Doe zo voort !!

Succes, JH

hier sluit ik mij voledig op aan hendrik :thumbsup:

Deze heeft alleen maar een nieuwe folie gekregen :D.

Komend seizoen even geen nieuw bouwproject. Wel zit ik te broeden op wat het volgende project wordt: een oorlogsvliegtuig, een spit of mustang zoiets.

Als iemand nog tekeningen heeft van iets van 1,5 meter span, dan hou ik me aanbevolen (Serge heeft al wat op de mail gezet).

Voor de komende periode wil ik eerst nog de baricuda (zal wel verkeerd geschreven zijn) die ik van arjan gekregen heb opknappen, maar vooral ook lekker veel vliegen (en slepen met de BigLift)

Groet Hendrik

Deze heeft alleen maar een nieuwe folie gekregen :D.

Misschien nog een schuurpapiertje over de kist gehaald ? Wat oneffenheden weggewerkt? Een nieuw neus?
Zo te zien keurig gefolied.

De Barracuda? De hellingkist ? Die moet hier ook nog ergens in de hoek staan. (ongebouwd) Een prachtig kistje.

Plezier !!

JH

Ja, Barracuda (helling)zwever.

De Sunny was idd wel toe aan nieuwe folie. De oude er afgehaald, maar daar zat geen oracover op, dus was wel ff werk alles eraf te krijgen. Beetje schuren plaatselijk en stabilo/kielvlak opnieuw goed vastgezet. Verder was ie nog helemaal okey. De neus had ik afgelopen jaar al gemaakt (er zat eerst motor aandrijving op)

Als iemand nog tekeningen heeft van iets van 1,5 meter span, dan hou ik me aanbevolen (Serge heeft al wat op de mail gezet).
Ga hier eens neuzen ...

Selecteer:
- dimension = medium size
- model-type = scale
- Control = RC

De laatste op pag. 2 is een Spitfire van 1m42 spanwijdte in DXF-formaat.

Dirk.

Back