Naam fabrikant gezocht => gevonden!

jitze

PH-SAM
Dames (zou het?) en heren,

Enkele weken geleden was ik in dit subforum wat aan het rondstruinen en kwam ik een leuk zwevertje tegen. Hij werd bij mijn weten gemaakt door een Duitse firma met een knullerige website.
De fabrikant maakt meerdere series zwevers in verschillende formaten. Het toestel wat ik interessant vond was volgens mij verkrijgbaar in spanwijdtes van minder dan een meter tot meer dan 2 meter. Ook was er een GFK rompje voor verkrijgbaar (of dat standaard erbij zat weet ik niet meer).

Al met al een redelijk cryptische omschrijving... Weet je iets dan hoor ik dat graag!

Laatst bewerkt:
Plaatje?
Link naar de post waarin je dat keuke zwevertje tegen kwam?

Anders ben ik geneigd te antwoorden kik eens hier. :rolleyes:
Maar of je dat nog een 'zwevertje' moet noemen ...
;)

Gr. Dirk.

Misschien?

Arthobby.com
Heeft wel modellen volgens jouw omschrijving.
Pools bedrijf met wereldwijde distributie.
Ik heb een 1 meter zien vliegen op cap blanc nez en deze vloog super.
Rick

Rick, bedankt voor het meedenken. Helaas is het ook niet deze firma...

Degene die ik zoek had enkele series modellen met dezelfde naam in verschillende spanwijdten. Gezien de prijzen die ik onthouden heb waren het waarschijnlijk (deels) bouwpakketten.

FVK

Mijn wel bekend voor goed materiaal wordt gemaakt in Ukraine
zelfs onderdelen service is uitstekend en volgens afspraak.
Grafithe was het model wat ik gehad heb en nog steed spijt van heb dat ik het toen verkocht heb :(

Organic is het model dat ik nog wel eens zou willen hebben .

Hans

FVK

Mijn wel bekend voor goed materiaal wordt gemaakt in Ukraine
zelfs onderdelen service is uitstekend en volgens afspraak.
Grafithe was het model wat ik gehad heb en nog steed spijt van heb dat ik het toen verkocht heb :(

Organic is het model dat ik nog wel eens zou willen hebben .

Hans
FVK Modell
Inhaber
Jiri Kukulj
Pariser Straße 307
D-67663 Kaiserslautern

Telefon / Fax / eMail / Bestellung - Order / Weitere Informationen
Tel: ++49 (0)631/3508920
Fax: ++49 (0)631/3508921
Hotline: ++49 (0)170/2363030
E-mail: Jiri.Kukulj@t-online.de

Dames (zou het?) en heren,

Enkele weken geleden was ik in dit subforum wat aan het rondstruinen en kwam ik een leuk zwevertje tegen. Hij werd bij mijn weten gemaakt door een Duitse firma met een knullerige website.
De fabrikant maakt meerdere series zwevers in verschillende formaten. Het toestel wat ik interessant vond was volgens mij verkrijgbaar in spanwijdtes van minder dan een meter tot meer dan 2 meter. Ook was er een GFK rompje voor verkrijgbaar (of dat standaard erbij zat weet ik niet meer).

Al met al een redelijk cryptische omschrijving... Weet je iets dan hoor ik dat graag!

duik eens in je geheugen van je pc op het internet geschiedenis gebeuren .grote kans dat je wat terugvindt.

meestal als ik iets interressants zietijdens zoekwerk gooi ik de site direct naar favorieten .kan ik op mijn gemak nog eens terugkijken of het wel echt iest leuk was ,zo niet kun je hem zonder pardon en of schade weer uit je favorieten knappen

@Dutchy: helaas staat hij zelfs niet in deze uitgebreide lijst :(

@Serge: Helaas... gisteren tot half maart terug zitten kijken en het ook daar niet gevonden. Waarschijnlijk heb ik het op de zaak gezien, en daar wordt de geschiedenis niet opgeslagen...

@Johan en Jeroen: helaas zijn deze het ook niet. Beide inderdaad knullerige websites.

Het betere nieuws is dat er op de diverse nieuws wel leuke modellen staan. Maar ik heb nou eenmaal iets in mn hoofd en het is frustrerend dat ik het niet meer kan vinden!:help:

Back