Naam fabrikant gezocht => gevonden!

Toch lijkt het zo te zijn dat de modellen in de youtube filmpjes niet overeen komen met de afbeelding op de site van Schmierer.

Toch lijkt het zo te zijn dat de modellen in de youtube filmpjes niet overeen komen met de afbeelding op de site van Schmierer.

Ik ken de grotere Floh modellen niet, maar die kleinere hebben allemaal een V-staart en geen knik in de vleugel. Die ene foto die zichtbaar is op de site zal dan wel een grotr model zijn.

En Dutchy, d'r heeft er vorig jaar eentje te koop gestaan. Een blauwe en de was gefotografeerd op een springmatras.

Grtz Frank

Overigens, de Destiny van Valenta is een identiek model..

Laatst bewerkt:
Frank, Dutchy had wel gelijk. Een paar weken terug stond er een te koop. Dat is achteraf gezien ook degene waardoor ik op de site van Schmierer terecht ben gekomen die ik dus niet meer kon vinden.

Overigens, de Destiny van Valenta is een identiek model..

niet helemaal correct, de destiny heeft de zelfde romp, span is iets van 15 cm groter.
Heb de microfloh jaren gevlogen op zoutelande, fantastisch kistje!(windkracht 7 gaat nog net......)
Dit voorjaar helaas overleden tijdens een mid-air op de helling van zoutelande.

Bij ons in de club zijn er een stuk of 5 geweest, ik geloof zelfs dat er nog steeds een foto van ons op de site van schmierer staat, genomen op de wasserkuppe/abstroda!

veel plezier ermee; Nico

Back